عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

نگاه غربگرایانه برخی مسوولان باعث بروز و تشدید مشکلات کشور است

هاجر چنارانی با بیان اینکه راهکار کاهش مشکلات کشور در گرو تعامل با غرب نیست، گفت: نگاه غربگرایانه برخی مسوولان مسبب بروز و تشدید مشکلات کشور است.
کد خبر: ۳۶۰۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ - 03September 2019

////هاجر چنارانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به مهلت اروپا تا 15 شهریور برای اجرایی کردن تعهداتشان در برجام اظهار داشت: با توجه به خواسته اروپایی‌ها برای تحقق اهداف و سیاست‌های برجام، اما مهم‌ترین عامل بازدارنده برای تلاش جدی آن‌ها در این توافق، وابستگی اروپایی‌ها به آمریکا در زمینه‌های مختلف و به خصوص در عرصه تجارت و اقتصاد است.

این مقام مسوول با بیان اینکه اروپایی‌ها قادر به تصمیم‌گیری بدون اظهارنظرهای آمریکا در برجام نیستند، افزود: کاهش تعهداتمان در برجام علاوه بر اینکه به طرف ‌مقابل این توافق تفهیم کرد که ما وابستگی به سرانجام برجام نداریم، به آن‌ها این پیام را نیز مخابره کرد که ما هم می‌توانیم تمام تعهداتمان در این توافق را نادیده بگیریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: باید بپذیریم که برجام برای ملت و کشور ما منفعتی نداشت؛ لذا تنها دستاورد این توافق برای ما،‌ اثبات حسن نیت ایران در توافقات بین‌المللی بود.

چنارانی راهکار کاهش مشکلات اقتصادی کشور را در اقدام هوشمندانه و غیرتمندانه مسوولان عنوان کرد و گفت: در حقیقت اگر تمام توجه مسوولان به حل و فصل دغدغه‌های مردم با تاتکا به ظرفیت‌های داخلی بود، امروز شاهد وضعیت مطلوب‌تری برای ملت و کشور بودیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار