هنرمند فلسطینی:

شیخ «اکرم الکعبی» الگوی دفاع از آرمان قدس است

یک هنرمند فلسطینی ضمن تمجید از شیخ اکرم الکعبی، دبیرکل نجباء عراق، وی را الگوی دفاع از آرمان قدس خواند.
کد خبر: ۳۶۰۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ - 03September 2019

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، یک هنرمند نقاش فلسطینی با ترسیم پرتره‌ای از دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء به این فرمانده جهادی ادای احترام کرد.

«شادی ابو القمبز» ساکن منطقه شجاعیه در غزه که بیست سال است به‌صورت حرفه‌ای نقاشی می‌کند، هنر خود را وقف آفرینش تصاویر الهام‌بخش از شهدا و چهره‌های بارز مقاومت کرده است تا به‌ گفته خود از این طریق وظیفه ملی‌اش را ادا کند.

وی درباره انگیزه خود از ترسیم چهره شیخ «اکرم الکعبی» گفت: ایشان یکی از فرماندهان مقاومت عراق و جزو رهبران حشد شعبی و همچنین دبیرکل جنبش نُجَباء است؛ جنبشی که در زمینه مقاومت خودی نشان داده و به همین خاطر آماج دسیسه دشمنان واقع شده است.

این هنرمند فلسطینی ادامه داد: افرادی مثل اکرم الکعبی، الگوهایی هستند که در برابر توطئه‌ها علیه فلسطین و امت اسلامی ایستاده‌اند. جنبش نُجَباء با هدایت این رهبر بزرگ، به‌عنوان نیرویی بازدارنده عمل می‌کند و هدف اصلی‌اش را آزادسازی قدس و جولان اعلام کرده است.

وی خاطرنشان ساخت: پیش‌تر در چندین مصاحبه از دبیرکل نُجَباء درباره مبارزه با دشمن صهیونیستی در جولان اشغالی شنیده بودم. ما اطمینان داریم که رزمندگان نُجَباء و حشد شعبی، همچنین انصارالله و مقاومت اسلامی فلسطین دوشادوش یکدیگر برای آزادسازی جولان و سرزمین‌های اشغالی تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار