انتصاب حامد رهنما به‌عنوان دبیر هفته ملی کودک

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با انتصاب حامد رهنما به عنوان دبیر هفته ملی کودک از او خواست زمینه‌های هم‌فکری، تعامل و هم‌افزایی تمامی نهادها و وزارت‌خانه‌های مرتبط با این حوزه را فراهم آورد.
کد خبر: ۳۶۰۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ - 03September 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، فاضل نظری در این حکم برپایی برنامه‌های هفته ملی کودک را فرصتی مناسب برای جلب نگاه و توجه همه قشرهای جامعه نسبت به کودکان و حقوق انسانی و قانونی آنان عنوان کرده است.

مدیرعامل کانون همچنین ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت مشارکت دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی، هنری، آموزشی و اجتماعی و همکاری ارزشمند سازمان‌های مردم‌نهاد و فعالان حوزه کودک را یادآور شده است.

رییس هیات مدیره کانون در پایان اظهار امیدواری کرده است از رهگذر برگزاری این رویداد ملی به ویژه آیین روز جهانی کودک (۱۶ مهر) و رعایت سیاست‌ها و جایگاه فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جامعه و طراحی فعالیت‌های جذاب، آموزنده و مورد علاقه کودکان و خانواده‌ها با ملاحظه اقتضاءهای بومی مناطق در سراسر کشور در مسیر اهمیت‌بخشی به پرورش و مهارت‌آموزی آینده‌سازان ایران اسلامی، قدم‌های موثری برداشته شود.

حامد رهنما در حال حاضر مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون است.

ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک امسال هم قرار است از ۱۳ تا ۱۹ مهر ۱۳۹۸ در تهران و در سراسر کشور با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها