فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام خبر داد:

اجرای 300 برنامه فرهنگی در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس

سردار سید صادق کاکی گفت: دوستان و دشمنان هیچگاه دلاورمردی و ایثار ملت ایران اسلامی را در مقطعی حساس به نام دوران دفاع مقدس فراموش نخواهند کرد.
کد خبر: ۳۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۵ - 24September 2013

اجرای 300 برنامه فرهنگی در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سید صادق کاکی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام، اظهار داشت: سپاه امیرالمومنین (ع) برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامههای 300 برنامه متنوع فرهنگی را در نظر گرفته است.

کاکی ادامه داد: برگزاری رژه نیروهای مسلح در 31 شهریور، بازسازی عملیات مرصاد، برنامه زنده تلویزیونی هشت بهشت به مدت هشت شب و در هشت شهرستان بخشی از این برنامههاست.


فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام، تصریح کرد: اعزام تیمهای پزشکی به مناطق محروم، حضور فرماندهان سپاه در مدارس و برگزاری یادوارههای شهدا از دیگر برنامههای تدوین شده برای گرامیداشت این هفته است.


وی با بیان اینکه نمایش بازسازی عملیات مرصاد به بازسازی ایثارگریهای رزمندگان استان ایلام در عملیات غرور آفرین مرصاد می پردازد، افزود: بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده، این نمایش رزمی از سوم مهر، به مدت چهار شب در پارک تفریحی چغاسبز ایلام برگزار می شود.


کاکی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی برای بیان ایثارگریها، جانفشانیها و از خود گذشتگی مردم ایران اسلامی است، بیان کرد: دوستان و دشمنان هیچگاه دلاورمردی و ایثار ملت ایران اسلامی را در مقطعی حساس به نام دوران دفاع مقدس فراموش نخواهند کرد.


فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام، گفت: جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس تنها جنگ در طول تاریخ ایران است که یک ذره از خاک آن در دست دشمن باقی نماند و جلال و شکوه و عظمت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ما مرهون دفاع، صبر مردم و تقدیم هزاران شهید والا مقام است.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار