حضور طلاب ۳۵ ملیت در اردوهای سازندگی

مسئول قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرائی فرمان امام (ره) در استان آذربایجان شرقی از حضور ۳۵ طلبه غیر ایرانی مرکز جامعه المصطفی در اردوی سازندگی شهرستان هوراند استان آذربایجان شرقی خبر داد.
کد خبر: ۳۶۰۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸ - 03September 2019

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «عبدالله جعفری» مسئول قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرائی فرمان امام (ره) در استان آذربایجان شرقی از حضور طلاب ۳۵ ملیت در اردوهای سازندگی این استان خبر داد و اظهار داشت: این عزیزان طلبه‌های غیرایرانی از ۱۲ ملیت مختلف بودند که در اردوی سازندگی شرکت کردند. مهمترین دلیل شرکت خودجوش این عزیزان آموزش حرکت‌های جهادی و سازندگی است. این عزیزان می‌دانند که یکی از راه‌های پیشرفت و تبلیغ دین کمک کردن به محرومین و رفع نیاز آنهاست. بهترین عرصه برای کمک به محرومین عالم ایجاد بسترهای جهادی در کشورهای اسلامی است که منشا و مبدع این حرکت‌ها نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حضور طلاب ۳۵ ملیت در اردوهای سازندگی

جعفری افزود: قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرائی تبریز در بحث حمایت از گروه‌های جهادی پیشگام بود و از گروه‌های جهادی فعال در استان در خواست همکاری داشته و ان‌شاالله با توجه به فرمایشات امام خامنه‌ای عزیز بتوانیم این حرکت‌های جهادی را نه تنها در ایران بلکه در جهان گسترش دهیم.

وی افزود: گسترش حرکت‌های سازندگی در خارج از از مرزهای ایران فقط می‌تواند به دست طلاب عزیز غیرایرانی اتفاق بیفتد و ما آمادگی این را داریم که از ظرفیت این عزیزان استفاده کرده واین حرکت‌ها را در قالب تئوری و عملی آموزش دهیم.

حضور طلاب ۳۵ ملیت در اردوهای سازندگی

مسئول قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرائی فرمان امام (ره) در استان آذربایجان شرقی در تشریح گزارش فعالیت تابستانی قرارگاه گفت: بحمدالله این قرارگاه با همکاری جهادگران ایرانی و غیرایرانی توانسته است دوباب منزل مسکونی محروم به ارزش ۱۰۰ ملیون تومان در شهرستان هریس را شروع کند و ۸۵ درصد پیشرفت کار باکمک جهادگران داشته باشد.

حضور طلاب ۳۵ ملیت در اردوهای سازندگی

جعفری ادامه داد: در شهرستان هوراند نیز باکمک جهادگران غیر ایرانی سه باب منزل مسکونی خانه محروم را با همکاری بسیج سازندگی استان شروع کند که ان شاالله ظرف یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید. دربخش دیگر این فعالیت‌ها قرارگاه خدمت‌رسانی در عرصه‌های فرهنگی، پزشکی، مستندسازی، پخش لوازم التحریر به صورت ویژه فعالیت دارد که در این دو شهرستان به عرصه ظهور رسید. آموزش احکام، نماز، قرآن، برگزاری یادواره شهید، کلاس‌های مهارتی و ورزشی از جمله این فعالیت‌های فرهنگی است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها