مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس خبر داد؛

استان فارس میزبان شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس

سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی گفت: شهید حسن صادقی از شهدای دوران دفاع مقدس استان فارس که به تازگی تفحص شده است جهت تشییع و خاکسپاری فردا چهارشنبه 13 شهریور وارد استان فارس می‌شود.
کد خبر: ۳۶۰۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲ - 03September 2019

استان فارس میزبان شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، شهید «حسن صادقی» فرزند محمد از شهدای دوران دفاع مقدس استان فارس که به تازگی توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در منطقه عملیاتی زبیدات تفحص شده است جهت تشییع و خاکسپاری فردا چهارشنبه 13 شهریور وارد استان فارس می شود.

وی با بیان اینکه این شهید در سال 67 در عملیات تک دشمن به شهادت رسیده است گفت: مراسم استقبال از پیکر این شهید والامقام با حضور عموم مردم و مسئولین لشکری و کشوری روز چهارشنبه 13 شهریور ساعت 11 صبح در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار و شهید به معراج شهدای استان واقع در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس منتقل می‌شود و سپس پیکر شهید در مراسم های دهه محرم جهت وداع عموم مردم شرکت داده می شود.

سرهنگ کوشکی تصریح کرد: پیکر مطهر شهید بعد از وداع در شیراز روز شنبه به زادگاهش شهرستان استهبان منتقل و روز یکشنبه با حضور پرشور مردم این شهرستان تشییع و خاکسپاری می شود.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس افزود: مراسم شبی با شهید در چهارشنبه شب 13 شهریور در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) واقع در بلوار پاسداران برگزار خواهد شد و مراسم زیارت عاشورا با حضور پیکر مطهر شهید حسن صادقی صبح روز پنج شنبه 14 شهریور در دانشکده مهدویت (عج) واقع در بلوار زندشیراز و سپس مراسم شبی با شهید با حضور اقشار مختلف مردم در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان واقع در چهارراه غدیر برگزار می شود.

وی بیان داشت: مراسم وداع با این شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در روز جمعه همراه با نماز جمعه در حرم مطهر احمدبن موسی(ع) برگزار می شود و سپس مراسم زیارت عاشورا با حضور پیکر شهید در ستاد فرماندهی انتظامی استان فارس واقع در خیابان سمیه شیراز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها