رسانه‌ها باید نقش زینبی خود در ایام محرم و هفته دفاع مقدس را به خوبی ایفا کنند

سردار محمد علیپور گفت: رسانه‌ها باید نقش زینبی خود در مناسبات ارزشی از جمله ایام محرم و هفته دفاع مقدس را به خوبی ایفا کنند.
کد خبر: ۳۶۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷ - 03September 2019

رسانه ها باید نقش زینبی خود در ایام محرم و هفته دفاع مقدس را به خوبی ایفا کنند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار«محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان عصر امروز (سه‌شنبه) در برنامه تلویزیونی «دوربین دانشجویی» ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: رسانه ها باید نقش زینبی خود در مناسبات ارزشی از جمله ایام محرم و هفته دفاع مقدس را به خوبی ایفا کنند.

وی افزود: در زمینه مستندسازی نقش اقشار مردم در دوران دفاع مقدس عقب هستیم و برنامه سازان تلویزیونی و مستندسازان دغدغه‌مند باید بتوانند به این مهم بپردازند تا در این زمینه بدهکار تاریخ نباشیم.

دبیر ستاد استانی هفته دفاع مقدس خوزستان ضمن تقدیر از صداوسیمای مرکز خوزستان و برنامه دوربین دانشجویی بابت ساخت ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس ادامه داد: محکوم هستیم که در مقابل هجمه های رسانه ای استکبار جهانی از فرهنگ ناب ایثار و شهادت مایه بگذاریم تا سپر بلایی باشد برای جوانان عزیز کشورمان که در معرض آسیب ها و هجوم اخبارهای ضد و نقیض هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در پایان گفت: در جلسات استانی و شهرستانی هفته دفاع مقدس تاکید کردیم که همه نهادها کلیپ های کوتاهی در زمینه دفاع مقدس و حرکت جهانی اربعین ساخته و در فضای مجازی منتشر کنند تا بهترین بهره را از این رسانه برده باشیم.

به گزارش دفاع پرس؛ برنامه تلویزیونی دوربین دانشجویی با همکاری و مشارکت روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان مدت یک سال است که به ساخت برنامه هایی با محوریت دفاع مقدس پرداخته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار