معاون ادبیات اداره‌کل حفظ آثار دفاع‌ مقدس آذربایجان شرقی:

مربیان فرهنگسراها مفاهیم دفاع مقدس را به کودکان بیاموزند

«رضا قلی‌زاده» از مربیان فرهنگسراهای شهرداری تبریز خواست ضمن آشنایی با کتب ماندگار حوزه دفاع مقدس در انتقال مفاهیم این تاریخ پرافتخار به کودکان و نوجوانان کوشا باشند.
کد خبر: ۳۶۰۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ - 04September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «رضا قلی‌زاده» معاون ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی امروز در نشست فرهنگی و ادبی مربیان فرهنگسراهای شهرداری تبریز، اظهار داشت: مربیان فرهنگسراها از آنجایی که با کودکان و نوجوانان کار می‌کنند به‌مانند یک مادر بر روحیات و شکل‌گیری شخصیت‌ جامعه مخاطب خود تاثیر دارند.

وی افزود: مربیان فرهنگ‌سراها به علت کار مداوم در این حوزه زبان کودکان را بهتر از ما می‌دانند و به همین دلیل می‌توانند مفاهیم دفاع‌مقدس را به بهترین شکل ممکن برای کودکان تفهیم کنند.

دبیر نشست فرهنگی و ادبی مربیان فرهنگسراهای شهرداری تبریز هدف از برگزاری این برنامه به میزبانی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان را آشنایی بیشتر مربیان با ابعاد 8 سال دفاع مقدس و آثار ادبی برجای مانده از آن دانست.

این مسئول تاکید کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی جهت معرفی کتب و آثار هنری حوزه دفاع مقدس برای کودکان و نوجوانان است و تحقق این امر با همکاری مربیان میسر خواهد شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار