با صدور پیامی صورت گرفت؛

تبریک و تسلیت مدیرکل بنیاد شهید مازندران به مناسبت بازگشت 2 شهید دفاع مقدس

مدیرکل بنیاد شهید مازندران در پی بازگشت پیکر شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس شهیدان «ولی‌الله صدرایی» و «رضاعلی ابراهیم‌نژاد» پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۳۶۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹ - 04September 2019

تبریک و تسلیت مدیر کل بنیاد شهید مازندران به مناسبت بازگشت شهدای دفاع مقدسبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پی بازگشت پیکر شهیدان گرانقدر «ولی‌الله‌صدرایی» و «رضاعلی‌ابراهیم‌نژاد» از شهدای تازه تفحص‌ شده دوران دفاع مقدس پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

شهادت نقطه اوج کمال انسانی، کامل‌ترین جلوه ایثار و اعلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه تاریخ، جاویدان خواهند ماند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای می‌گذارند.

صبر و پایداری فرزندان مقاوم و غیورمرد این سرزمین، گواه ایثار و استقامت ملتی است که رشادت، ازخودگذشتگی و ایثار را از امام شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و سفیر آزادگان حضرت زینب کبری (س) آموختند.

امروزه عزت و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت‌ها و ایثار عزیزانی‌ است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و برای فراهم شدن امنیت و آسایش پایدار سر از پا نمی‌شناسند تا ملت بزرگوارشان در همه جوانب و ابعاد از نعمات بزرگ الهی برخوردار شوند.

اینجانب بازگشت افتخارآمیز پیکر مطهر و جاودانه شهیدان والامقام «ولی‌الله صدرایی» و «رضاعلی ابراهیم‌نژاد» را به مردم شریف مازندران به‌ویژه خانواده صبور و بزرگوارشان تبریک و تسلیت عرض کرده، از درگاه حق تعالی برای خانواده‌های گرانقدر این دو آلاله خونین بال صبر و شکیبایی مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار