فرمانده سپاه بابل خبر داد؛

نامگذاری محله‌ای به نام «حسینی» در شهرستان بابل

«مرتضی رمضانی» گفت: به لحاظ ارادتی که مردم «جوکی‌محله» به امام حسین (ع) داشتند، نام این محله به «محله حسینی» تغییر یافت.
کد خبر: ۳۶۰۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸ - 04September 2019

نامگذاری «محله حسینی» در شهرستان بابلبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «مرتضی رمضانی» فرمانده سپاه بابل امروز ‍(چهارشنبه) در جلسه قرارگاه جوادالائمه (ع) که با موضوع بررسی وضعیت محلات آسیب‌پذیر این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه طرح اصلاح محلات آسیب‌دیده از سال ۹۵ رسما از سازمان بسیج به سپاه ابلاغ شد، اظهار داشت: به لحاظ ارادتی که مردم «جوکی‌محله» به امام حسین (ع) داشتند، نام این محله به «محله حسینی» تغییر یافت.

وی با اشاره به اینکه این محله حدود ۲۶۰ خانوار و ۸۲۱ نفر جمعیت دارد، افزود: مشکلات متعددی از جمله بی‌سوادی، نداشتن شناسنامه، ازدواج زودرس و نزاع و درگیری در این محله داشتیم.

رمضانی ادامه داد: با ایجاد کارگروه‌های متعدد و حضور شبانه‌روزی نیروهای سپاه و بسیج، برگزاری جشن‌ها و تشکیل کارگروه سرود در این محله، آموزش‌های لازم به کودکان و خردسالان در این محله داده شد.

وی تصریح کرد: آموزش مقررات اجتماعی و عبور و مرور، اهدای بسته‌های مواد غذایی، ساخت یک خانه با همکاری بسیج سازندگی، رنگ‌آمیزی دیوارهای محله، دیوارکشی رودخانه آقارود در محدوده این محله، بازسازی مهد کودک، تعمیرات لوازم خانگی برای ۳۰ خانوار این محله، اخذ شناسنامه‌، کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد، ثبت‌نام ۳۰ نفر از کودکان این محله در کلاس درس، کارگروه بهداشتی و ورزشی، برگزاری مسابقات ورزشی و مناسبتی در این محله از جمله اقدامات ما در این محله آسیب‌پذیر بود.

فرمانده سپاه بابل با بیان اینکه ما آنجا را رها نکردیم و برنامه ما فعالیت‌های متفاوت اجتماعی و مستمر در این محله است، گفت: وضعیت این محله نسبت به قبل بهتر شد، اما کافی نیست و انتظار داریم بعضی از ادارات با ما ارتباط بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار