کارشناس مسائل سیاسی:

رژیم صهیونیستی وضعیت شکننده‌ای دارد

سیدرضا صدرالحسینی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی وضعیت شکننده‌ای در منطقه دارد، گفت: حزب‌الله با صبر استراتژیکی که دارد و با آگاهی به تمام نقاط ضعف رژیم صهیونیستی، کوچک‌ترین ضربه‌اش به این رژیم، تأثیرات به سزایی خواهد داشت.
کد خبر: ۳۶۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴ - 05September 2019

رژیم صهیونیستی وضعیت شکننده‌ای داردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از میزان، سید رضا صدرالحسینی با بیان اینکه امروزه موضوع مقاومت مختص  به یک سرزمین خاص نیست، افزود: مقاومت، به‌عنوان یک فرهنگ در بخش قابل توجهی از غرب آسیا نهادینه شده است.

وی با اشاره به اقدامات نظامی اخیر رژیم صهیونیستی علیه حزب‌الله لبنان گفت: سید حسن نصرالله چندین بار گفته بود اسلحه حزب الله در کنار مردم، منافع ملی و ارتش لبنان و همچنین مقاومت است. لذا در پی تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد انتقام خون این جوانان را از رژیم صهیونیستی خواهیم گرفت.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: حزب الله زمان، مکان و نوع عملیات خود را مشخص نکرده است به همین خاطر ارتش رژیم صهیونیستی، در آماده باش کامل قرار دارد. صهیونیست‌ها نمی‌دانند حزب الله و مقاومت اسلامی از کدام نقطه و از چه زمانی پاسخ تجاوزات‌شان را می‌دهند.

صدرالحسینی با اشاره به اینکه ترسی که امروز به مجموعه حاکمان رژیم صهیونیستی وارد شده جدی است، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی وضعیت شکننده‌ای در منطقه دارد چرا که شکست‌های مستمری خورده و وضعیت نابسامانی از لحاظ داخلی دارد. اولین بار بود که در این رژیم، یک نخست وزیر اکثریت آرا را کسب کرده اما توانمندی تشکیل کابینه را ندارد. نتانیاهو در این شرایط دنبال این است که برگ برنده‌ای برای خود داشته باشد لذا در دو حوزه عملیات روانی رسانه‌ای و اقدامات پهپادی، فعالیت‌های خود را گسترش داده است.

این استاد دانشگاه با اشاره به یکپارچگی پدافند مقاومت در منطقه اظهار کرد: نباید فراموش کنیم که وقتی سلسله عملیات‌های رژیم صهیونیستی در منطقه ادامه می‌یابد، مقاومت نیز به‌صورت هم زمان توانمندی‌های دفاعی خود را افزایش می‌دهد؛ ساقط شدن هواپیمای فوق مدرن آمریکایی توسط ایران و نیز انحراف و انفجار تمام موشک‌هایی که ازجانب این رژیم به سرزمین سوریه شلیک شد را می‌توان به عنوان نمونه‌ای از خروار در نظر گرفت.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر حزب الله علاوه بر افزایش قوا، توازن وحشت هم ایجاد کرده است؛ برای همین است که این‌گونه شهرک‌های صهیونیست نشین خالی از سکنه شده و نیرو‌های نظامی آنان نیز از تیررس حزب الله در جدار مرزی خارج شده‌اند.

صدرالحسینی با اشاره به افکار عمومی شهرک نشینان یهودی در اراضی اشغالی گفت: بخش قابل توجهی از ساکنان شهرک‌های اشغالی از منازل خود خارج شده‌اند و نگرانی‌ها بین‌شان افزایش یافته است؛ بیشتر هم به دلیل، ابهام در زمان  و مکان عملیات حزب الله است.

کارشناس مسائل غرب آسیا یادآور شد:حزب الله با صبر استراتژیکی که دارد و با آگاهی به تمام نقاط ضعف رژیم صهیونیستی و اشراف اطلاعاتی که دارد، کوچکترین ضربه‌اش به این رژیم، تاثیرات به‌سزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار