رئیس قوه قضائیه در دیدار با علما، نخبگان و برگزیدگان استان زنجان:

پارتی بازی و رابطه فاسد خدشه‌دار کردن عدالت است

حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی با بیان اینکه پارتی بازی رابطه فاسد نقص عدالت و خدشه‌دار کردن عدالت است، گفت: آنچه در مورد مصادیق بیان شد مسئله زمین باید به عنوان مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۳۶۰۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ - 05September 2019

پارتی بازی و رابطه فاسد خدشه‌دار کردن عدالت استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه پیش از ظهر امروز در دیدار با علما، نخبگان و برگزیدگان استان زنجان اظهار کرد: مردم زنجان به تدین و دلدادگی به ارز‌ش‌های دینی معروف و زبانزد هستند.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه در زمان حضور در زنجان عشق مردم را به امام حسین (ع) دیده‌ام، بیان کرد: کانال ارتباطی با مردم داشته و نقطه نظرات مردم را دریافت می‌کنم.

وی با بیان اینکه در دین ما هیچ مفهومی پس از توحید به فراگیری عدالت وجود ندارد، ادامه داد: عدالت در همه ابعاد مختلف چه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی وجود دارد.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به اینکه عدالت یک لفظ کلیدی است، بیان کرد: اگر بخواهیم در این مورد صحبت کنیم می‌توان از آن کتاب‌ها نوشت.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه بحث ما رعایت عدالت در حوزه اجرا است، اظهار کرد: در باب اجرا سخن از عدالت، امر به توصیف نمی‌کند اما امر شدنی است.

وی با بیان اینکه امام علی به بشریت آموخته عدالت قابلیت اجرایی دارد، گفت: همه کسانی که به اسم نظام در حال خدمت هستند باید عالم باشند تا مردم نسبت به عدالت کامیاب شوند.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه در هر کوی و برزنی اگر فرمانداری و بخشدار و مسؤولی عالم باشد می‌تواند منجر به بهره‌مندی مردم از عدالت شود، گفت: مطالب اشاره شده در این جلسه اگر در جای خود مطرح و در مورد آن و تصمیم‌گیری درست شود همان اجرای عدالت است.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه پارتی بازی رابطه فاسد نقص عدالت و خدشه‌دار کردن عدالت است، گفت: آنچه در مورد مصادیق بیان شد مسئله زمین باید به عنوان مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار