معاون اجتماعی پلیس پایتخت:

انهدام باندهای قاچاق از اولویت‌های اصلی پلیس تهران است

سرهنگ مراد مرادی گفت: انهدام باندهای قاچاق از اولویت‌های اصلی پلیس تهران است.
کد خبر: ۳۶۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱ - 05September 2019

انهدام باندهای قاچاق از اولویت‌های اصلی پلیس تهران استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ مراد مرادی معاون اجتماعی پلیس پایتخت در جشنواره چهاردهمین دوره معرفی تعاونی‌های برتر و برگزیده استان تهران که به منظور تقدیر از تلاش‌های تعاونی‌های نمونه و کارآفرین برتر به همت اداره کل کار و تعاون و رفاه استان تهران برگزار شده بود، حضور یافت.

مرادی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال ۹۸، سال رونق تولید نامگذاری شده، هرچه قدر میزان تولید افزوده شود، به همان نسبت اشتغالزایی نیز بیشتر می‌گردد و از طرفی بخش عمده جرایم خرد، ناشی از مشکلات اقتصادی و مالی است و یکی از مهمترین آسیب‌هایی که باعث می‌شود مجرمان به سمت جرم کشیده شوند، نبود اشتغال مناسب و بیکاری است؛ فضای بیکاری باعث می‌شود تا افراد به سمت برخی از آسیب‌های اجتماعی و متعاقب آن به سمت جرم کشیده شوند.

وی در ادامه افزود: توسعه اشتغال و بهبود زیرساخت‌های اقتصادی جامعه به کاهش جرایم کمک خواهد کرد. تحقیقات نشان داده کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرایم با تولید ملی و اشتغال و توسعه اقتصادی رابطه متناسب و مستقیم دارند. بنابراین پلیس از تولید ملی، کالاهای ایرانی و تعاونیهای کارآفرین با هدف رونق تولید، حمایت می‌کند.

مرادی خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات پلیس پایتخت برخورد جدی با قاچاق کالا است. انهدام باندهای قاچاق از اولویت‌های اصلی پلیس تهران است.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها