مدیر سازمان پیشکسوتان دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در «بهمئی» برگزار می‌شود

سرهنگ «محمدشفیع پژمان» از برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرستان «بهمئی» خبر داد.
کد خبر: ۳۶۰۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸ - 05September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست هماهنگی جهت برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرستان بهمئی ظهر امروز با حضور مدیر سازمان پیشکسوتان دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی برگزار شد.

سرهنگ «محمدشفیع پژمان» مدیر سازمان پیشکسوتان دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، اظهار داشت: دفاع مقدس همچون برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم، افزود: این هفته فرصت ارزشمندی برای تبیین رشادت‌های رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس و تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است.

پژمان از برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در همه شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: این همایش هفتم مهرماه امسال همزمان با سراسر استان در شهرستان بهمئی برگزار می‌شود.

مدیر سازمان پیشکسوتان دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خواستار همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط در برگزاری این همایش شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها