دیدار و تبادل نظر سفرای ایران و مقدونیه

سفیر کشورمان در مقدونیه با رئیس گروه دوستی پارلمانی مقدونیه و جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.
کد خبر: ۳۶۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰ - 14December 2014

دیدار و تبادل نظر سفرای ایران و مقدونیه

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی دفاع پرس، در دیدار روز چهارشنبه "سعید صادق محمدی" سفیر کشورمان در مقدونیه با "رجائیل اسماعیلی" رئیس گروه دوستی پارلمانی مقدونیه و جمهوری اسلامی ایران تلاشهای انجام شده طی سال جاری برای گسترش روابط در زمینه های گوناگون و فراهم کردن زیر ساختارهای قانونی برای تقویت همکاری های میان دو کشور بویژه در امور اقتصادی و فرهنگی را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

سفیر کشورمان در این دیدار اظهار داشت: با توجه به نقش و اهمیت پارلمانهای دو کشور در تقویت و تسهیل همکاریها، امیدوارم درآیندهای نزدیک بتوانیم شاهد گسترش روابط پارلمانی میان دو کشور باشیم. سفیر کشورمان از طرف رئیس گروه دوستی ایران با مقدونیه از رجائیل اسماعیل دعوت کرد تا در راس یک گروه پارلمانی مقدونیه باتفاق جمعی ازتجار و بازرگانان به ایران سفر نمایند.

"رجائیل اسماعیل" ضمن ابراز علاقمندی به گسترش روابط میان دو کشور اظهار داشت با توجه به مسئولیتی که اخیرا بعنوان رئیس گروه دوستی پارلمانی با ایران به عهده گرفته ام با کمال میل و علاقمندی این دعوت را می پذیرم و حداکثر تلاش خود  را خواهم کرد تا در آینده ای نزدیک به کشور زیبا و دوست داشتنی ایران سفر و با همکاران خود دیدار نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار