مسئول نشر آثار مشارکت بانوان در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛

اجرای برنامه‌های حوزه «بانوان و دفاع مقدس» کهگیلویه و بویراحمد با رویکرد خلاقانه

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت بانوان در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های امسال حوزه «بانوان و دفاع مقدس» با رویکردی متفاوت و خلاقانه و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف هنری، فرهنگی، عکس، فیلم و ... اجرا می‌شود.
کد خبر: ۳۶۰۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱ - 05September 2019

«بنت‌الهدی احمدی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت بانوان در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌‌پرس در یاسوج، اظهار داشت: برنامه‌های امسال حوزه «بانوان و دفاع مقدس» با رویکردی متفاوت و خلاقانه و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف هنری، فرهنگی، عکس، فیلم و ... و با همکاری همه دستگاه‌ها اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه از ظرفیت بالای آموزش و پرورش برای نهادینه کردن ارزش‌های دفاع مقدس بهره لازم را خواهیم برد، افزود: این امر با حضور خانواده‌های شهدا در بین دانش‌آموزان و برپایی یادواره‌های شهدا و روایت‌گری و خاطره‌گویی در مدارس اجرایی می‌شود.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت بانوان در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین طرح سلاله‌ها با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و مقاومت در بین دانش‌آموزان اجرا خواهد شد.

احمدی مسابقه دیوار‌‌نگاری با موضوع مقاومت و پایداری را از دیگر برنامه‌های مهمی عنوان کرد که با مشارکت شهرداری و حوزه هنری و با دعوت از همه هنرمندان اجرا خواهد شد.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت بانوان در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برپایی نشست تخصصی بانوان و ادبیات پایداری را از دیگر برنامه‌های سال 98 مدیریت بانوان اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد.

وی گفت: کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی جهادی برای بانوان شاغل در ادارات از دیگر برنامه‌هایی است که به همت واحد بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها