نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

بسیج پشتوانه قوی و مستحکم نظام و انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدعلی نکونام»گفت: بسیج پشتوانه قوی و مستحکم نظام و انقلاب اسلامی است که باید این پشتوانه مستحکم‌تر، به هم پیوسته، بصیر و سالم روز به روز تقویت شود و با اقتدار راه خود را دنبال کند.
کد خبر: ۳۶۰۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰ - 05September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدعلی نکونام» نماینده ولی فقیه در استان در اولین یادواره شهدای عشایر چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در مکتب شهدا باید سیر کرد تا به مقصد رسید، زیرا جدا شدن از این مکتب و بازماندن از قافله انسانیت، عروج و کمال انسانی است.

وی افزود: بسیج پشتوانه قوی و مستحکم نظام و انقلاب است که باید این پشتوانه مستحکم‌تر، به هم پیوسته، بصیر و سالم روز به روز تقویت شود و با اقتدار راه خود را دنبال کند.

حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه نگرانی شدید امام حسین (ع) این بوده که نگذارید مسیر امامت و ولایت به انحراف کشیده شود و باطل بر مردم حاکم شود، گفت: درسی که امروز از این سخن امام حسین (ع) گرفته می‌شود آن است که ولایت و امامت تنها راه حق و تنها مسیر حق و حقیقت در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: به برکت شهدای عشایری استان و کشور، پرچم انقلاب اسلامی، مامت و ولایت برافراشته شده و برخی قصد دارند به این پرچم آسیب برسانند که نباید اجازه دهیم.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند هر بلایی به سرتان می‌آید از شرارت آمریکا است که باید این سخن زنده بماند، بنابراین لازم است از آمریکا فاصله گرفت.

حجت‌الاسلام نکونام طبق فرمایش امام راحل که فرمودند: «زمانی که دشمنان شما از شما تعریف کردند از خود بترسید»، تصریح کرد: وای به حال کسی که به دشمن امیدوار باشد، اهل انقلاب نبوده و بیگانه است.

وی بیان کرد: امام راحل فرموده از ولایت‌فقیه دور نشوید که به کشور آسیب می‌رسد این سخن به معنای آن است که مبادا مسئولان کاخ‌نشین از کوخ‌نشینان غافل شوند.

حجت‌الاسلام نکونام افزود: اجازه ندهید فرهنگ ایثار و شهادت رنگ ببازد و فرهنگ غربی زندگی‌ها را بگیرد.

وی با اشاره به گفته امام خمینی (ره) صبور و مقاوم باشید تا پیروز شوید، یادآوری کرد: نباید در برابر دشمن گردن خود را کج کنیم و لبخند بزنیم بلکه باید صبور و مقاوم باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: لازم است روحیه بسیجی در کشور تقویت شود و نباید اجازه داد روحیه بسیجی رنگ ببازد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها