دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

تشریح اهداف قیام امام حسین و بصیرت افزایی مهمترین اهداف ستاد امر به معروف و نهی از منکر

محسن اکبری تشریح و تببین اهداف قیام حضرت اباعبدالله،کمک به ترویج و احیای فریضه امر به معروف، تلاش برای بصیرت افزایی و تقویت روحیه مطالبه گری و خدمت رسانی بی منت به مردم را از اهداف مهم ستاد دانست.
کد خبر: ۳۶۰۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷ - 05September 2019

افزون بر 140 عنوان برنامه در هفته امر به معروف برگزار شد//در حال ویرایشبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، همایش امر به معروف و نهی از منکر و تبیین اهداف و فلسفه قیام عاشورای حسینی به همت سپاه شهرستان خاش با حضور امام جمعه، فرماندار و شماری از علما و معتمدان شیعه و سنی این شهرستان در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «محسن اکبری» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: حضور کارشناسان شیعه و سنی در برنامه‌های محلی تلویزیونی، حضور کارشناسان در برنامه‌های رادیویی، برگزاری مسابقات رادیویی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، تجمع گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر در نمازهای جمعه، برگزاری همایش امر به معروف ویژه خواهران، برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و دیدار از دو خانواده شهید امر به معروف استان از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در این هفته است.

وی افزود: تشریح و تببین اهداف قیام حضرت ابی عبدالله و کمک به ترویج و احیای فریضه امر به معروف، تلاش برای بصیرت افزایی و تقویت روحیه مطالبه گری و خدمت رسانی بی منت به مردم از اهداف مهم ستاد می‌باشد.

حجت الاسلام «عیسی بزمانی» مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان هم گفت: شاخص‌ترین الگو برای امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی و مطالبه گری حضرت ابی عبدالله الحسن هستند که جانانه در مقابل ظلم و ستم یزیدیان ایستادند.

امام جمعه، فرماندار و شماری از روحانیون شیعه و سنی در شهرستان خاش نیز در این همایش به تبیین اهداف قیام عاشورای حسینی پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار