فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

کارکنان پلیس سربازان ولایت و خدمتگزاران مردم هستند

سردار «علی اکبر جاویدان»کارکنان پلیس را سربازان ولایت و خدمتگزاران مردم معرفی کرد و گفت: تلاش برای آسایش مردم و فراهم‌کردن امنیت کامل برای شهروندان مهمترین اهدافی است که توسط کارکنان و ماموران انتظامی دنبال می‌شود.
کد خبر: ۳۶۰۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ - 06September 2019

کارکنان پلیس سربازان ولایت و خدمتگزاران مردم هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «علی اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز (جمعه) در دیدار با ماموستا ملا «قادر قادری» امام جمعه شهرستان پاوه اظهار داشت: مجرمان برای دست یابی به اهدافشان لحظه‌ای از پای ننشسته‌اند و همین وظایف پلیس را سنگین‌تر از قبل کرده و می‌طلبد بیش از پیش برای مقابله با آنها تلاش و جدیت به خرج دهیم.

وی گفت: بدون شک امروز پلیس در خط مقدم امنیت آفرینی در جامعه قرار دارد و من و همکارانم از هیچ تلاشی برای استقرار کامل امنیت در حوزه‌های مختلف دریغ نکرده و نخواهیم کرد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با بیان اینکه مهار و کاهش آسیب‌های اجتماعی باید سرلوحه کار همه دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد، گفت: این آسیب‌ها خود بسترساز بسیاری از ناامنی‌ها و جرائم هستند که باید از وقوع آن جلوگیری کرد.

سردار جاویدان در پایان حمایت‌های همیشگی ماموستا قادری امام جمعه پاوه از اقدام‌های پلیس را در همه موارد بسیار کارگشا توصیف کرد و گفت: وجود این شخصیت بزرگ باعث افزایش امنیت، اتحاد و انسجام در این منطقه مرزی شده که جا دارد از تلاش های ملصانه این عالم مجاهد صمیمانه قدردانی کرد.

پلیس مظهر اقتدار جامعه است

ماموستا ملا «قادر قادری» امام جمعه شهرستان پاوه نیز در دیدار اظهار داشت: پلیس مظهر اقتدار هر جامعه ای است و خوشبختانه در جامعه ما نیز همینگونه بوده و همه مردم به داشتن چنین نیرویی افتخار می کنند.

وی با بیان اینکه امنیت جامعه ما در جهان کم نظیر است، گفت: این موضوع جز با تلاش های شبانه روزی ماموران پلیس و وظیفه شناسی آنها حاصل نشده است که جای قدردانی دارد.

ماموستا قادری تصریح کرد: بهره گیری از فرماندهانی لایق، پرتوان و دلسوز از یک سو و وجود کارکنانی متعهد، علاقه‌مند به کار و ولایتمدار از سوی دیگر باعث شده تا ناجا به عنوان نیروی خدمتگزار خدمات بسیار خوب و اثربخشی را به شهروندان ارائه کند.

امام جمعه شهرستان پاوه افزود: در دیدارهای گذشته رهبر فرزانه انقلاب با فرماندهان ناجا، ایشان بر رسیدن پلیس جمهوری اسلامی به طراز انقلاب اسلامی همواره تاکید کرده اند که خوشبختانه قدم های بسیار خوبی نیز در این راستا برداشته شده و پلیس به این طراز بسیار نزدیک شده است.

ماموستا قادری در پایان از امنیت موجود در شهرستان مرزی پاوه ابراز رضایت کرد و گفت: نیروهای انتظامی و مرزبانی در کنار سایر همرزمان خود در سایر قوای مسلح جانانه از امنیت این دیار دفاع و دعای خیر مردم را بدرقه راه خود کرده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار