عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دلخوش به همکاری اروپایی‌ها در توافق برجام نیستیم

علاءالدین بروجردی با بیان اینکه نباید به توافقات بین‌المللی برای حل مشکلات کشورمان دلخوش باشیم، گفت: مقاومت و ایستادگی در برابر کشورهایی که برای رونق ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها مانع تراشی می‌کنند، علاوه بر اینکه منجر به خشم و غضب غربی‌ها شده است، باعث شکوفایی در زمینه‌های مختلف و به ویژه عرصه اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۳۶۰۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۱ - 08September 2019

///«علاءالدین بروجردی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با بیان اینکه گام سوم کاهش تعهداتمان در برجام باید متمایز با گام‌های اول و دوم برداشته شود، اظهار داشت: باید بپذیریم که سیاست‌های ما در کاهش تعهدات برجام اثربخش بوده است؛ لذا اروپایی‌ها به خوبی دریافته‌اند که ما وابسته به سرانجام برجام نیستیم. در حقیقت نه تنها برجام،‌ بلکه در هر توافقی که از طرف‌های مقابل، کم‌کاری و کوتاهی ببینیم، قطعا ما هم رفتار متقابل انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه نباید به توافقات بین‌المللی و کمک‌های غربی‌ها برای حل مشکلات کشورمان دلخوش باشیم، افزود: مقاومت و ایستادگی در برابر کشورهایی که برای رونق ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها مانع‌تراشی می‌کنند، علاوه بر اینکه منجر به خشم و غضب غربی‌ها شده است، در آینده‌ای نه چندان دور باعث شکوفایی در زمینه‌های مختلف و به ویژه عرصه اقتصادی خواهد شد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، مقاومت ملت و تلاش همه‌جانبه مسوولان در مسیر مرتفع شدن مشکلات کشور را مهم‌ترین رمز پیروزی در برابر دشمنان عنوان کرد و گفت: از بدو ظهور انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها سیاست دشمنی با جمهوری اسلامی را در پیش گرفته‌اند و اروپا هم بر حسب پیروی از دولتمردان این کشور، پروژه فشار حداکثری بر ایران را دنبال می‌کند.

این نماینده خانه ملت با توجه به این نکته که ماهیت و ذات اصلی دولتمردان غربی، بدعهدی در توافقات و معاهدات بین‌المللی است،‌ تصریح کرد: گام سوم کاهش تعهدات برجام را محکم‌تر از قبل برمی‌داریم.

بروجردی  تصریح کرد: امروز همه جهانیان به حقانیت جمهوری اسلامی ایران پی برده‌اند و تخریب، تبلیغات منفی و عمیات روانی دشمنان علیه ایران در حال خنثی شدن است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: ما از بدو انعقاد توافق برجام، به تمام بندهای این توافق به خوبی عمل کردیم و امروز هم که گام‌های کاهش تعهداتمان در برجام را یکی پس از دیگری مقتدرانه برمی‌داریم، جواب محکمی در قبال سهل انگاری طرف‌های اروپایی این توافق است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار