رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد؛

ساماندهی ۱۰۰۰ گردان سایبری بسیج در کشور

سردار «غلامرضا سلیمانی» با اشاره به تهدیدات سایبری دشمن، از ساماندهی ۱۰۰۰ گردان سایبری در سطح کشور با حضور نیروهای انقلابی خبر داد.
کد خبر: ۳۶۱۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷ - 07September 2019

ساماندهی ۱۰۰۰ گردان سایبری بسیج در کشوربه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار «غلامرضا سلیمانی» امروز (شنبه) در گفت‌وگو با «ایرنا»، در پاسخ به این سوال که بسیج در برابر تهدیدات سایبری دشمن چه برنامه‌ای دارد؟، اظهار داشت: حضور نیروی انقلابی در فضای مجازی نسبت به گذشته شرایط بهتری پیدا کرده است و بسیج توانسته است با سازماندهی جوانان باانگیزه و پرتحرک و دارای تخصص در حوزه فضای مجازی، تحت عنوان گردان‌های سایبری، هزار گردان سایبری ساماندهی کند.

سردار سلیمانی افزود: دشمن از حضور سازمان یافته جوانان انقلابی در فضای مجازی بار‌ها اظهار نگرانی کرده است و همین اظهار نگرانی دشمن از ساماندهی این نیرو‌های انقلابی، بیان‌گر تحرکی است که ایجاد شده است و این حضور توسعه و اعتلا پیدا خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص برنامه‌های محرومیت زدایی بسیج نیز گفت:: سازمان بسیج سازندگی در سال گذشته در دهه فجر اجرای ۴۰ هزار طرح محرومیت زدایی، سازندگی و اشتغالزایی را در دستورکار خود قرار داد که این طرح‌های با همکاری سپاه پاسداران، مردم و دستگاه‌های اجرایی آغاز شد.

به گفته وی، تاکنون ۲۰ هزار طرح از این میزان در مناطق محروم و کمتر برخوردار به بهره‌برداری رسیده است و این روند ادامه خواهد داشت.

وی گفت: رسیدگی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در کانون توجه همه دستگاه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله بسیج و سپاه قرار دارد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار