استاندار لرستان:

دفاع از حقوق حکومت در مقابل قانون‌شکنان از وظایف قوه قضائیه است

سید موسی خادمی گفت: حفاظت از حقوق عامه، گسترش عدل و دفاع از حقوق مردم از وظایف قوه قضائیه است.
کد خبر: ۳۶۱۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲ - 07September 2019

دفاع از حقوق حکومت در مقابل قانون‌شکنان از وظایف قوه قضائیه است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سید موسی خادمی ظهر امروز (شنبه) در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه قوه قضائیه یکی از مهم‌ترین عناصر حکومت اسلامی در اجرای عدالت است،  اظهار داشت: قوه قضائیه در نظام جمهوری اسلامی فقط در حد دادرسی و حل و فصل دعاوی نیست، فراتر از اینها وظیفه دارد.

وی با بیان اینکه حفاظت از حقوق عامه، گسترش عدل، دفاع از حقوق مردم، دفاع از حقوق حکومت در مقابل کسانی که بخواهند قانون را زیر پا بگذارند، پیشگیری از جرم و … در حوزه وظایف قوه قضائیه است، تصریح کرد: پیشگیری از جرم لازمه همکاری همه است، قوه مقننه، مجریه، مردم و همه باید کنار هم بیایند تا قوه قضائیه بتواند کار کند.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه همکاری باید اصل باشد تا بتوانیم امور را پیش ببریم، افزود: اگر هر کسی کار خود را بکند در کشور اتفاقی نخواهد افتاد.

خادمی با اشاره به اینکه امیدواریم با فضای جدیدی که در کشور ایجاد شده، همکاری‌ها ادامه یابد و همه در خدمت توسعه کشور قرار بگیریم، اظهار داشت: در طول چندسال خدمت آقای بدری در لرستان، ایشان با خلوص کامل دنبال انجام وظایف بودند، در حوزه اقتصاد و اشتغال و حمایت از سرمایه گذاری و رفع مشکلات تلاش زیادی کردند.

وی با بیان اینکه آقای بدری رئیس کل سابق دادگستری لرستان همواره جلوتر از دستگاه‌ها حرکت کرده اند و انصافاً جای تقدیر دارد، تصریح کرد: امیدواریم آقای رزم رئیس کل جدید دادگستری نیز با سوابق خوبی که دارند در لرستان بدرخشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار