رئیس عقیدتی سیاسی اطلاعات انتظامی مازندران:

شهادت باعث حفظ و بقای موجودیت نظام اسلامی و ارزش‌های دینی می‌شود

حجت‌الاسلام «سیداسمعیل حسینی‌مازندرانی» گفت: شهادت نه تنها برای کسانی که توفیق آن را می‌یابند رستگاری بزرگ محسوب می‌شود بلکه در بعد اجتماعی آن باعث حفظ و بقای موجودیت نظام اسلامی و ارزش‌های دینی می‌شود.
کد خبر: ۳۶۱۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹ - 07September 2019

شهادت باعث حفظ و بقای موجودیت نظام اسلامی و ارزش‌های دینی می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «سیداسمعیل حسینی‌مازندرانی» رئیس عقیدتی سیاسی اطلاعات انتظامی مازندران امروز در مراسمی به مناسبت ایام سوگواری سید و سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و سی و سومین سالگشت بسیجی شهید «حبیب‌الله صمدی» فرمانده مالک اشتر اظهار داشت: در تاریخ بشریت هیچ پدیده‌ای همچون حادثه کربلا افکار عمومی را به خود معطوف نکرده و ماندگار نمانده است.

وی با بیان اینکه نهضت عاشورا یک جریان هدایتگر و بصیرت‌افزاست که نباید اجازه دهیم به انحراف کشیده شود زیرا واقعه عاشورا دارای پیام‌های بسیار عمیقی برای بشریت است، گفت: در هر انقلابی مانند نهضت عاشورا و انقلاب اسلامی ایران استمرار و پایبندی به اصول و نگهداری ارزش‌های آن انقلاب کار بسیار بزرگی است که نیاز به ایثار و فداکاری زیادی دارد.

این مسئول تصریح کرد: باید با تقویت قوه ایمان و تقوا، باورهای دینی خود را خالص نگه داریم و از امکانات موجود در جهت ترویج فرهنگ نهضت عاشورا و جلوگیری از آسیب‌ها و هجمه نرم دشمن بهره ببریم.

رئیس عقیدتی سیاسی اطلاعات و پلیس امنیت نیروی انتظامی استان مازندران در بخش دیگری با اشاره به نقش ارزنده شهدا در پیروزی و اقتدار انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: شهدای ما سرمایه‌های ارزشمند و نماد اقتدار و ایثار و مجاهدان فی سبیل الله هستند که با فداکاری خود به انقلاب اسلامی ایران و مردم عزت و عظمت بخشیدند و فرهنگ غنی شهادت و ایثار را در جامعه اسلامی گسترش دادند.

وی افزود: خانواده شهدا مایه سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که با استقامت خود و صبر و شکیبایی ادامه دهنده فرهنگ ایثار و شهادت هستند و خدمت به خانواده‌های شهدا برای ما افتخاری بزرگ است.

حسینی مازندرانی شهادت را بالاترین درجه ایثار و محبوب‌ترین مقام نزد خداوند برشمرد و ابراز کرد: شهادت نه تنها برای کسانی که توفیق آن را می‌یابند رستگاری بزرگ محسوب می‌شود بلکه در بعد اجتماعی آن باعث حفظ و بقای موجودیت نظام اسلامی و ارزش‌های دینی می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی اطلاعات و پلیس امنیت نیروی انتظامی استان مازندران خون پاک شهدا را ارمغان آور عزت، اقتدار و صلابت ایران اسلامی عنوان و شهدا و خانواده آنها را انتخاب شوندگان از طرف خداوند متعال خواند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها