همایش بصیرت افزائی و شناخت سیرت اهل بیت در سپاه خاش برگزار شد+ تصاویر

به مناسبت ایام عزاداری ماه محرم و با حضور امامان جمعه، فرماندار، مدیران و مسئولان و فرماندهان کارکنان نیروهای مسلح همایش بصیرت افزائی و شناخت سیرت اهل بیت در سپاه خاش برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۱۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶ - 07September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت ایام عزاداری ماه محرم و با حضور امامان جمعه، فرماندار، مدیران و مسئولان و فرماندهان کارکنان نیروهای مسلح همایش بصیرت افزائی و شناخت سیرت اهل بیت در سپاه خاش برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «حسن فضلی» فرمانده سپاه شهرستان خاش اظهار داشت: آشنا کردن اقشار مختلف مردم و مسئولان با سیرت بزرگان دین و از جمله تبئین فلسفه قیام عاشورای حسینی یکی از نیازهای مهم در جامعه به شمار می‌رود که از این طریق می‌توان اسلام و مبانی اسلامی و ارزشهای دینی و انقلابی را معرفی و ظرفیتهای دینی را به نسلهای آتی منتقل کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه امام حسین (ع) از محورها و شاخص‌های آزاد اندیشی، عدالت محوری و مبارزه با ظلم و استبداد به شمار می‌روند، بایستی طوری برنامه ریزی و کار شود که با تمام انحرافات و آفتها در دین مقابله شود.

این مسئول بیان داشت: آماده کردن دنیا برای استقبال از منجی عالم بشریت به عنوان یک نیاز مهم محسوب می‌شود.

سرهنگ فضلی ادامه داد: امام حسین (ع) یک نمونه کامل از انسان ولائی و احیاگر ارزش های اسلامی بوده‌اند که قیام ایشان قطع به یقین زمینه ساز اجرای عدالت و ظهور امام زمان و عاملی برای ریشه کنی ظلم و بی عدالتی و نجات مظلومان از چنگ حاکمان فاسد و دشمنان و مستکبران است.

فرمانده سپاه خاش گفت: نهضت بزرگ و برجسته حسینی به خوبی توانسته ارزش های والای دینی را به مردم دنیا معرفی کند و هم اینک بعد از گذشت قرن‌ها شاهد ابهت و اقتدار امت اسلامی و مبارزه بی امان مسلمانان و مردم مظلوم جهان با زورگویان و جنایتکاران و مستکبران هستیم.

سرهنگ فضلی اظهار داشت: حکومت عدل و داد امام زمان را اعتقاد داریم که روزی خواهد آمد لذا بهتر این است که با شناخت و آمادگی و ولائی در صحنه باشیم و از حریم‌های اسلام و انقلاب اسلامی صیانت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار