فرماندار خاش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

رزمایش بزرگ عاشورائیان امیدبخش است

صاحب گل صالحی گفت: رزمایش سراسری و بزرگ عاشورائیان بسیجی که از روزهای قبل آغاز شده و همچنان ادامه دارد، بسیار امیدبخش و دلگرم‌کننده است.
کد خبر: ۳۶۱۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰ - 07September 2019

رزمایش بزرگ عاشورائیان امید بخش است«صاحب گل صالحی» فرماندار خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: رزمایش سراسری و بزرگ عاشورائیان بسیجی که از روزهای قبل آغاز شده و همچنان ادامه دارد، بسیار امید بخش و دلگرم کننده است.

صالحی افزود: اینگونه رزمایش‌ها که با مشارکت سپاه انجام می‌شود، در جامعه وحدت و یکپارچگی را تقویت می‌کند.

وی اظهار داشت: حضور بسیجیان اهل سنت در کنار همرزمان اهل تشیع در آیین‌های عزاداری و کمک به حفظ و تامین امنیت عزاداران و نظم دادن به مراسمات ملی و مذهبی در نوع خودش بسیار با ارزش است.

صالحی ادامه داد: نیروهای ارزشمند بسیجی و سپاهی در کنار پرسنل سختکوش انتظامی و سایر اعضای شورای تامین با شایستگی به مردم خدمت می‌کنند.

فرماندار خاش اظهار داشت: همکاری‌های خوب مردم شیعه و سنی در برگزاری مطلوب و امن و همراه با آرامش مراسم‌ها در شهرستان به عنوان یک الگو و شاخص در وحدت و همگرایی به شمار می‌رود.

وی گفت: زندگی مسالمت آمیز مردم شهرستان خاش که فارغ از هرگونه تعصب قومی و مذهبی به حفظ انسجام می‌اندیشند، از وقوع مشکلات و ناهنجاری‌ها پیشگیری کرده و این مبحث نقطه‌ی قوت برای شهرستان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار