بازدید مدیر کل صدا و سیمای کردستان از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان + تصاویر

در راستای هماهنگی ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس، مدیر کل صدا وسیمای کردستان از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان بازدید کرد.
کد خبر: ۳۶۱۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴ - 08September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‎‌پرس از کردستان، جعفر عبدالملکی مدیر کل صدا و سیمای استان کردستان صبح امروز در دیدار با مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی به ویژه شهدای مظلوم کردستان اظهار داشت: دفاع مقدس نماد و تبلور اقتدار مردم ایران در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان و ابرقدرت‌ها بود.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ آثار دفاع مقدس و حفظ ارزش ها گفت: تلاش برای  ایجاد ساختاری مناسب و منسجم برای تولید برنامه های مرتبط با دفاع مقدس از رئوس برنامه های صدا و سیمای مرکز استان است.

مدیرکل صدا و سیما مرکز استان کردستان بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه  و نیز تعامل حداکثری به ‎منظور حفظ و نشر آثار و ارزش‎های منحصر به فرد استان در دوران انقلاب و دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: توسعه و ترویج این فرهنگ ما را از گزند آسیب‎های اجتماعی و ترفندهای دشمنان مصون می‎دارد.

وی مجموعه عوامل صدا و سیمای کردستان را بازوی توانمند رسانه‎ای برای نشر ارزش‎های دفاع مقدس دانست و خواستار انجام کارهای مشترک فرهنگی و هنری برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان شد.

عبدالملکی افزود: دشمن در جنگ‌های سخت‌افزاری شکست‌های سنگینی را علی‌رغم دارا بودن تجهیزات به روز جنگی از جبهه ایرانی و اسلامی متحمل شده، لذا از جبهه سخت به جبهه جنگ نرم لشکرکشی کرده و تمام قدرت خود را صرف این حوزه کرده به گونه‌ای که در حال حاضر شبکه های فارسی زبان و قومیت‌گرا با تمام توان در حال فعالیت است.

وی در ادامه گفت: صدا و سیمای مرکز کردستان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ویژه برنامه هایی را در دو بخش رادیو و تلویزیون پیش بینی کرده که از مهمترین این برنامه ها اجرای برنامه زنده تلویزیونی با حضور فرماندهان و پیشکسوتان است که این برنامه در مرکز فرهنگی اجرا و به صورت زنده از شبکه استانی پخش خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه از رونمایی یک مستند فاخر با موضوع شهید امانی که از شهدای بومی کردستان بوده و در بحث پاکسازی و آزاد سازی شهرستان سنندج نقش مهمی داشته، خبر داد.

عبدالملکی در ادامه گفت: رونمایی از کتاب صوتی شهیده ناهید فاتحی کرجو از جمله برنامه هایی است که در هفته دفاع مقدس از آن رونمایی می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار