فرماندار قصرشیرین:

هفته دفاع مقدس یادآور غیرت و شجاعت رزمندگان است

«مراد علی تاتار» گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت، غیرت و شجاعت رزمندگانی است که با اراده و ایمانی قوی در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند و از همه تعلقات دنیوی خود گذشتند.
کد خبر: ۳۶۱۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶ - 08September 2019

هفته دفاع‌مقدس یادآور غیرت و شجاعت رزمندگان استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «مرادعلی تاتار» فرماندار شهرستان قصرشیرین امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس این شهرستان که با محوریت برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: همه ما به شهدا و رزمندگان بدهکاریم؛ زیرا امنیت و آزادگی را برای ما به ارمغان آوردند.

فرماندار شهرستان قصرشیرین گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت، غیرت و شجاعت رزمندگانی است که با اراده و ایمانی قوی در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند و از همه تعلقات دنیوی خود گذشتند.

وی گفت: امسال برنامه ستاد نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس به منظور تجلیل از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین در ادامه با اشاره به بازگشایی مرز رسمی خسروی گفت: تحقق این مهم مرهون پیگیری های بسیار زیادی بود که در محقق شدن آن از دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، شخص رئیس جمهوری، وزیر کشور و همه مسئولان و بخصوص استاندار کرمانشاه و نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی نقش داشتند.

تاتار شایعه موقتی بودن بازگشایی مرز خسروی را نادرست دانست و اضافه کرد: روز گذشته دیداری با مسئولان عراقی در مرز منذریه عراق آنسوی مرز خسروی داشتیم که در راستای تقویت زیرساخت ها برای خدمت رسانی بیشتر به زائران عتبات عالیات صورت گرفت.

به صدا درآوردن زنگ مقاومت در مدارس، دیدار با امام جمعه، اجرای صبحگاه مشترک، ویزیت رایگان بیماران، برگزاری مسابقات ورزشی و بومی محلی، مقاله نویسی، آذین بندی سطح شهر، تجلیل از رزمنگان دوران دفاع مقدس، سرکشی از خانواده های شهدا و برپایی محفل شب شعر از برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان مرزی قصرشیرین است.

شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه با داشتن 186 کیلومتر مرز با عراق، نقطه آغاز و پایان جنگ تحمیلی هشت ساله و نابرابر علیه کشورمان بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار