رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر خبر داد؛

گردهمایی بزرگ مردم پلدختر در روز تاسوعای حسینی

حجت‌الاسلام «علی صیادی» گفت: گردهمایی «عاشوراییان» با حضور گسترده مردم پلدختر، روز تاسوعا در این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۱۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴ - 08September 2019

گردهمایی بزرگ مردم پلدختر در روز تاسوعا

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «علی صیادی» رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر، امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران، ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)، اظهار داشت: گردهمایی «عاشوراییان» با حضور گسترده مردم پلدختر، روز تاسوعای حسینی در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: حضور گسترده عزاداران در اجتماع عاشوراییان جلوه‌هایی از عشق‌ورزی، ولایت‌مداری، ایمان و اعتقادات عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت‌ (ع) و به تصویر کشیدن اتحاد و همدلی آنان است.

صیادی گفت: این گردهمایی در راستای ترویج و تبیین مهم‌ترین اهداف امام حسین (ع) یعنی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود و موجب یأس و ناامیدی دشمنان و کسانی می‌شود که به‌دنبال تحریف ارزش‌های دینی هستند. زنده نگه داشتن مکتب امام حسین (ع)، فلسفه عزاداری ماه محرم است؛ لذا ماه محرم، عزاداری، سینه‌زنی و تاسوعا و عاشورای حسینی بهترین فرصت برای تبیین فرهنگ عاشورا و انتقال پیام نهضت امام حسین (ع) به جهانیان است.

وی‌ با اشاره به این‌که ظلم‌ستیزی، مبارزه با کفر و زنده نگه‌داشتن دین و ارزش‌های اسلام از مهم‌ترین اهداف قیام امام حسین (ع) است، بیان کرد: به‌ مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی گردهمایی عاشوراییان روز دوشنبه ساعت ۱۷ با حضور هیات‌های مذهبی سینه‌زنی و زنجیرزنی در میدان شهید بهشتی شهرستان پلدختر برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر افزود: در این اجتماع، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) پیرامون واقعه عاشورا و شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و یاران با وفایش به مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی می‌پردازند.

حجت‌الاسلام صیادی از مردم پیرو مکتب سرخ حسینی، هیات‌های مذهبی و ارادتمندان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دعوت کرد که با حضور گسترده و پرشور خود در این گردهمایی، بر شکوه آن بیفزایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها