با صدرور پیامی؛

مدیر کل بنیاد شهید مازندران درگذشت مادر شهیدان «داداشی دیوکلایی» را تسلیت گفت

«هدایت مظلومی» به مناسبت درگذشت مادر بزرگوار شهیدان «عباس، علی‌اصغر و علی‌اکبر داداشی دیوکلایی» پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۳۶۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸ - 08September 2019

مدیر کل بنیاد شهید مازندران درگذشت مادر شهیدان «داداشی دیوکلایی» را تسلیت گفتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت درگذشت مادر بزرگوار شهیدان «عباس، علی‌اصغر و علی‌اکبر داداشی دیوکلایی» پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

صلابت و شکیبایی مادران شهدا که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات، قادر ستودن صبر این بانوان فداکار نیست.

درگذشت ام‌الشهدا مرحومه حاجیه خانم «زبیده عبدالله‌تبار درزی» مادر صبور و فداکار شهیدان والامقام «عباس، علی‌اصغر و علی‌اکبر داداشی دیوکلایی» موجب تاسف و تاثر گردید.

آن بانوی ماجده و مومنه سال‌ها عمر با برکت خویش را در تربیت رادمردانی شجاع، صالح و در سایه‌سار قرآن کریم و حب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) سپری کرد.

اینجانب مصیبت درگذشت مادر شهیدان گرانقدر داداشی دیوکلایی را به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا و به ویژه بیت معزز شهیدان داداشی دیوکلایی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقیده سعیده رحمت واسعه الهی و علو درجات، همنشینی با اولیای‌الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان، صبر و بردباری مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار