نخستین سالگرد شهادت سردار شهید«حسین منجزی» در گتوند برگزار می‌شود

آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید«حسین منجزی» از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس و یکی از شهدای مظلوم عملیات تروریستی 31 شهریور ماه اهواز در زادگاهش شهرستان گتوند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۱۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳ - 08September 2019

نخستین سالگرد شهادت سردار شهید«حسین منجزی» در گتوند خوزستان برگزار می شود

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید «حسین منجزی» از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس و یکی از شهدای مظلوم عملیات تروریستی 31 شهریور اهواز در زادگاهش شهرستان گتوند برگزار می‌شود.

این مراسم روز پنجشنبه ( 28 شهریور) از ساعت 17 آغاز می‌شود و تا ساعت 19 ادامه دارد که همگان یاد این جانباز شهید را گرامی می‌دارند.

 آئین بزرگداشت اولین سالگرد جانباز شهید «حسین منجزی» از شهدای مظلوم عملیات تروریستی اهواز در کنار مزارش در گلزار شهدای روستای بدیل واقع در شهرستان گتوند، بخش عقیلی، بقعه متبرکه امامزاده محمد ابن زید(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش دفاع‌پرس؛ سردار شهید «حسین منجزی» در تاریخ یکم خرداد سال 1343 هجری خورشیدی همزمان با عاشورای حسینی در روستای بدیل بخش عقیلی شهرستان گتوند دیده به جهان گشود. وی در سال 1364 در حالی که یک جوان 21 ساله بود ازدواج کرد؛ دو ماه بعد از عروسی به جبهه رفت و به نبرد با دشمن پرداخت.

این روستازاده غیور بختیاری در بهمن سال 1364 در عملیات فاو شرکت کرد و به درجه جانبازی نائل شد. او در این عملیات دست راست و پای راست خود را از به دلیل مجروحیت شدید تقدیم اسلام کرد.

شهید حسین منجزی صبح روز شنبه 31 شهریور سال 1397 در رژه نیروهای مسلح که به مناسبت هفته دفاع مقدس در بلوار قدس اهواز برگزار شد، حضور داشت و هدف تیر تروریست ها قرار گرفت و به همراه 22 نفر دیگر به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار