مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان خبر داد:

تجلیل از فعال‌ترین شهرستان‌ها و نهاد‌های خوزستان در هفته دفاع مقدس

صادق کریمی کیا گفت: کمیته ارزیابی هفته دفاع مقدس کلیه برنامه‌ها و فعالیت‌ها را در این زمینه رصد می‌کند تا از فعال‌ترین شهرستان‌ها و نهاد‌ها تقدیر کند.
کد خبر: ۳۶۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱ - 08September 2019

تجلیل از فعال ترین شهرستان ها و نهادهای خوزستان در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «صادق کریمی کیا» مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان و مسئول کمیته پیشکسوتان دفاع مقدس در نشست امروز شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان اظهار داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان به واسطه خط مقدم بودن این دفاع بسیار متفاوت و پرشورتر از دیگر استان‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این راستا برنامه های مختلفی تدوین شده است، افزود: جلسات ستادی و فعالیت کمیته های تشکیل شده در زمانبندی مشخص شده برگزار و برنامه های ویژه ای تدوین و پیشنهاد شده است. یکی از برنامه های تدوین شده، تقدیر از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان بیان کرد: سهمیه پیشکسوتان هر شهرستان توسط فرمانداری ها مشخص شده و تجلیل ها به صورت مجزا در هر شهرستان برگزار خواهد شد. 

کریمی کیا در پایان گفت: کمیته ارزیابی هفته دفاع مقدس کلیه برنامه ها و فعالیت ها را در این زمینه رصد می کند تا از فعال‌ترین شهرستان ها و نهادها تقدیر کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار