مسئول کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد:

نقش امدادگران هلال‌احمر در دوران دفاع مقدس ثبت و ضبط می‌شود

سرهنگ ایمان خردمند از ثبت و ضبط خاطرات امدادگران هلال‌احمر و بررسی عملکرد آنها در دوران دفاع مقدس خبر داد و گفت: نقش امدادگران هلال‌احمر در کتاب «نقش شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس» به رشته تحریر درمی‌آید.
کد خبر: ۳۶۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰ - 08September 2019

نقش امدادگران هلال‌احمر در دوران دفاع مقدس ثبت و ضبط می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌‌پرس از یاسوج، نشست بررسی نقش امدادگران هلال‌احمر در دوران دفاع مقدس امروز در سالن کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سرهنگ «ایمان خردمند» مسئول کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه امدادگری یک کار انسان‌دوستانه است، اظهار داشت: امدادگران علاوه بر وظیفه دفاع در جبهه، کار خطیر نجات جان هم‌رزمان خویش را هم بر عهده داشتند.

وی از ثبت و ضبط خاطرات امدادگران هلال‌احمر و بررسی عملکرد آنها در دوران دفاع مقدس خبر داد و افزود: نقش امدادگران هلال‌احمر در کتاب نقش شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس به رشته تحریر درمی‌آید.

مسئول کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این کتاب، امدادگران هلال‌احمر به عنوان الگویی برای جامعه ایثارگری ‌و امدادگری در سازمان هلال احمر به نسل فعلی معرفی می‌شوند.

خردمند بیان کرد: امدادگران هلال احمر در دوران جنگ تحمیلی وظیفه جذب، آموزش و خدمت‌رسانی و امدادگری در خط مقدم را بر عهده داشتند و در طول دوران دفاع مقدس شاهد خدمات گسترده این عزیزان بودیم.

وی تصریح کرد: جمع‌آوری و ارسال خون به مناطق عملیاتی، نجات مصدومین و تامین تجهیزات و دارو از جمله وظایف سازمان هلال‌احمر در دوران جنگ تحمیلی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار