مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی:

دستگاه‌های اجرایی بخشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس را به فضای مجازی اختصاص دهند

سرهنگ احیامحمد امیری در جلسه هم اندیشی روسای کمیته های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: همه نهادها، ادارات و دستگاههای اجرایی بایستی بخشی از برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس را به ارائه محتوا در فضای مجازی اختصاص دهند و در فضای مجازی حضوری مستمر و فعال داشته باشند.
کد خبر: ۳۶۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹ - 08September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی در جلسه هم اندیشی روسای کمیته‌های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امسال شعار محوری کلیه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس «ما پیروزیم» است و روسای کمیته ها باید تلاش کنند برنامه های محوری خوب و باکیفیتی را در سی و نهمین سالگرد دفاع مقدس برگزار کنند.

وی ادامه داد: روسای کمیته‌ها باید تلاش کنند فعالیت های فراتر از شرح وظایف ابلاغ شده از سوی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس انجام دهند و همچنین دستگاه های زیرمجموعه خود را پای کار بیاورند و هر یک از دستگاه ها حداقل یک برنامه محوری داشته باشد.

دستگاه‌های اجرایی بخشی از برنامه های هفته دفاع مقدس را به فضای مجازی اختصاص دهند

امیری خاطرنشان کرد: هریک از کمیته ها بعد از برگزاری جلسات گرامیداشت هفته دفاع مقدس با دستگاه های زیرمجموعه خود بایستی گزارشی از آن جلسه و مصوبات آن به دبیرخانه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ارائه دهند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی در ادامه توسعه و گسترش برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس از مرکز استان به شهرستان‌ها را یکی از سیاست‌های اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: هر یک از کمیته‌های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس، توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند.

دستگاه‌های اجرایی بخشی از برنامه های هفته دفاع مقدس را به فضای مجازی اختصاص دهند

وی با بیان اینکه رژه 31 شهریور یکی از برنامه های محوری سالروز هفته دفاع مقدس است، گفت: این رژه، قدرت، اقتدار و توانمندی های دفاعی نیروهای مسلح را به نمایش می گذارد که تاثیر بازدارندگی زیادی در برابر زیاده خواهی های قدرت های استعماری و کشورهای منطقه خواهد داشت.

امیری تاکید کرد: با توجه به بستر و ظرفیت های مناسب فضای مجازی در زمینه اطلاع رسانی و نشر ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، همه نهادها، ادارات و دستگاههای اجرایی بایستی در این فضا حضوری مستمر و فعال داشته باشند و بخشی از برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس را به ارائه محتوا در این فضا اختصاص دهند.

دستگاه‌های اجرایی بخشی از برنامه های هفته دفاع مقدس را به فضای مجازی اختصاص دهند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار