طی پیامی؛

روحانی درگذشت مادر شهیدان «داداشی دیوکلایی» را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت ام الشهدا، بانو «زبیده عبدالله‌تبار درزی» مادر گرانقدر شهیدان «علی اکبر، علی اصغر و عباس داداشی دیوکلایی»، برای آن مادر فداکار رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزندان شهیدش را مسئلت کرد.
کد خبر: ۳۶۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ - 09September 2019

روحانی درگذشت مادر شهیدان «داداشی دیوکلایی» را تسلیت گفتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «حسن روحانی» رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت ام‌الشهدا، بانو «زبیده عبدالله‌تبار درزی» مادر گرانقدر شهیدان «علی اکبر، علی اصغر و عباس داداشی دیوکلایی»، برای آن مادر فداکار رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزندان شهیدش را مسئلت کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت ام الشهدا بانو «زبیده عبدالله‌تبار درزی» مادر گرانقدر شهیدان «علی اکبر، علی اصغر و عباس داداشی دیوکلایی» از دلیرمردان دوران دفاع مقدس، موجب تاثر و تالم خاطر شد.

نام و یاد این اسوه صبر و مقاومت که با الهام از مکتب عاشورا فرزندانی غیور تربیت و تقدیم اسلام و ایران کرد و خود در ایام پرفیض سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) دعوت حق را لبیک گفت، برای همیشه ماندگار خواهد ماند.

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه به خانواده محترم و مردم دلاور و شهیدپرور استان مازندران، برای آن مادر فداکار رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها