سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی وعده محقق مقاومت است

دو نماینده حزب الله در پارلمان لبنان عملیات سرنگونی یک فروند پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی در خاک لبنان را یک دستاورد جدید و منحصر به فرد مقاومت اسلامی لبنان و وعده محقق مقاومت توصیف کردند.
کد خبر: ۳۶۱۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ - 09September 2019

سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی وعده محقق مقاومت استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «ابراهیم الموسوی» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان عملیات امروز مقاومت اسلامی لبنان در سرنگون کردن یک پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی را تبریک گفته و آن را یک دستاورد جدید و منحصر به فرد توصیف کرد.

الموسوی در بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی گفت: مقاومت اسلامی یک فروند پهپاد اسرائیلی را در جنوب لبنان سرنگون کرد. این وعده‌ای است که محقق شد. به لبنان و لبنانی‌ها و همه (جبهه) مقاومت و همه آنهایی که مایه افتخارند این دستاورد جدید و منحصر به فرد را تبریک می‌گوییم.

به گزارش وبگاه خبری النشره، حسین الحاج حسن یک عضو دیگر فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان هم در بیانیه‌ای که از طریق شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، گفت: پیروزی فقط از جانب خداوند عزیز و جبار است. مجاهدان مقاومت اسلامی با سلاح مناسب یک فروند پهپاد اسرائیلی را در حین عبور از مرزهای فلسطین و لبنان به سمت شهرک جنوبی رامیه​ سرنگون کردند. این پهپاد در بیرون شهرک سرنگون شد و به دست رزمندگان مقاومت افتاد.

مجاهدان مقاومت اسلامی صبح امروز یک پهپاد اسرائیلی را هنگام عبور از مرزهای فلسطینی - لبنانی به سمت شهر «رامیه» (در جنوب لبنان) با سلاح مناسب هدف قرار دادند، این پهپاد در بیرون شهر (رامیه) سرنگون شد و در دست مجاهدین مقاومت قرار گرفت.

این اقدام پس از آن انجام می‌شود که رژیم صهیونیستی حدود دو هفته پیش (سوم شهریور) با دو پهپاد به ضاحیه بیروت تجاوز کرد؛ پهپادهایی مجهز به مواد منفجره و آماده عملیات ترور بودند.

«سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله در سخنرانی خود پس از این ماجرا اعلام کرده بود، ارتش رژیم صهیونیستی باید منتظر پاسخ باشد.

وی گفت که حزب‌الله از این تاریخ به بعد هرگونه هواپیمای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی را هدف قرار خواهد داد و سرنگون خواهد کرد؛ پهپادهای اسرائیلی برای جمع‌آوری اطلاعات و شناسایی نیست بلکه برای ترور است.

حزب‌الله پیش‌تر و حدود یک هفته پیش (دهم شهریور) نیز طی عملیاتی یک خودروی زرهی صهیونیستی را در نزدیکی شهرک آویویم هدف قرار داد و فیلم آن را منتشر کرد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار