بیانیه تند احزاب معارض علیه نمایش تبلیغاتی نتانیاهو درباره ایران

احزاب معارض نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌هایی از نمایش تبلیغاتی تازه او علیه ایران انتقاد کردند و وی را به تضعیف امنیت اسرائیل متهم کردند.
کد خبر: ۳۶۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲ - 09September 2019

بیانیه تند احزاب معارض علیه نمایش تبلیغاتی نتانیاهو درباره ایرانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ساعتی پس از آنکه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک نمایش تبلیغاتی تازه بار دیگر ایران را به تلاش برای ساخت تسلیحات هسته‌ای متهم کرد، احزاب معارض کابینه وی با صدور بیانیه‌هایی از این اقدام او انتقاد کرده و گفتند که نتانیاهو تلاش می‌کند از مسائل امنیتی برای کسب منافع شخصی سوء استفاده کند.

نمایش ساعتی پیش نتانیاهو در حالی انجام گرفت که نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در جریان است و تا انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی نیز تنها چند روز بیشتر باقی نمانده است.

به نوشته پایگاه «تایمز اسرائیل»، ائتلاف انتخاباتی «اتحادیه دموکراتیک» در بیانیه‌ای شدیداللحن در مورد اقدام نتانیاهو، گفته است: «جوهر بازی شکست‌خورده قبلی هنوز خشک نشده و نتانیاهو یک تلاش دیگر را شروع کرده تا امنیت اسرائیل را به بهای منافع شخصی بفروشد.»

در این بیانیه با اشاره به پرونده‌های فساد مالی نتانیاهو آمده است: «برای کسی که مظنون به رشوه، تقلب و سوء استفاده عمومی است، بهتر است که با امنیت اسرائیل سر و کار نداشته باشد.»

ائتلاف اتحادیه دموکراتیک از احزاب چپگرای «مرتص»، «اسرائیل دموکراتیک»، کارگر، «استاو شافیر» و «سبز» تشکیل شده است.

همزمان «بنی گانتز» رئیس ائتلاف انتخاباتی «آبی و سفید» هم از اقدام نتانیاهو انتقاد کرده است. او در این مورد گفته است: «استفاده نتانیاهو از اطلاعات حساس امنیتی برای پروپاگاندا، نشان می‌دهد که او توان قضاوت درستی ندارد.»

منتقدان نتانیاهو می‌گویند او در آستانه انتخابات پارلمانی، در تلاش است تا از خود تصویری قاطع نمایش دهد و با اقداماتش امنیت اسرائیل را در معرض خطر قرار داده است.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها