یک مقام سوری: جنگنده‌های اسرائیل در بمباران «البوکمال» از آسمان اردن استفاده کردند

یک منبع امنیتی سوری تأکید کرد که اسرائیل با استفاده از آسمان اردن و با پشتیبانی آمریکایی‌ها از پایگاه نظامی‌شان در منطقه «التنف»، منطقه البوکمال در شرق سوریه را بمباران کرد.
کد خبر: ۳۶۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ - 10September 2019

یک مقام سوری: جنگنده‌های اسرائیل در بمباران «البوکمال» از آسمان اردن استفاده کردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، یک منبع امنیتی سوریه در گفت‌وگو با تلویزیون «المیادین» اعلام کرد که جنگنده‌های اسرائیلی، بامداد دوشنبه یک پایگاه نظامی ارتش سوریه و همپیمانانش را بمباران کرد که این پایگاه در زمان حمله، خالی بود؛ لذا آن‌گونه که رسانه‌های دشمن ادعا می‌کنند، این حملات تلفاتی انسانی نداشت.

این منبع سوری تأکید کرد که جنگنده‌های اسرائیلی با استفاده از آسمان اردن و نیز پشتیبانی آمریکایی‌ها از پایگاه نظامی‌شان در منطقه التنف (جنوب شرقی سوریه) دست به این حمله زدند.

وی افزود، آمریکا و اسرائیل مسئول این اقدامات خصمانه است و این اقدامات در واقع عبور از خطوط قرمز است.

وی در پایان گفت: «ما به متجاوزان درسی می‌دهیم که هنگام تکرار هرگونه تجاوزی، آن را فراموش نکنند.»

منابع محلی سوری بامداد دیروز از وقوع چند حمله هوایی به مناطقی در شهر البوکمال واقع در شرق سوریه و نزدیک مرز عراق خبر دادند.

رسانه‌های صهیونیستی و ضد مقاومت ازجمله شبکه‌های «اسکای‌نیوز»، «العربیه» و «الحدث» ادعا می‌کردند که در این حمله تعدادی از نیروهای عراقی و حزب‌الله هدف گرفته شده‌اند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها