ائتلاف «الفتح» عراق: دولت پاسخ حملات صهیونیست‌ها را بدهد

ائتلاف «الفتح» عراق در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به مقرهای الحشد الشعبی در شرق سوریه، تأکید کرد که باید پاسخ این حملات را بدهد.
کد خبر: ۳۶۱۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲ - 10September 2019

ائتلاف «الفتح» عراق: دولت مانند حزب الله لبنان، پاسخ حملات صهیونیست‌ها را بدهدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، یک منبع امنیتی سوری اعلام کرد که بامداد روز گذشته (دوشنبه) رژیم صهیونیستی یک اردوگاه در دست ساخت، متعلق به ارتش سوریه و همپیماناش را هدف قرار داد، ولی هیچ آسیبی به نیروهای حاضر در این منطقه نرسید.

این حملات در حالی صورت گرفته که نیروهای سازمان «الحشد الشعبی» (بسیج مردمی) عراق در کنار ارتش سوریه در این منطقه حضور دارند.

در واکنش به این حملات، «محمد کریم» نماینده ائتلاف «الفتح» در پارلمان تأکید کرد که «عدم پاسخ الحشد الشعبی به تجاوزات رژیم صهیونیستی، ناشی از پایبندی آن، به دستورات عادل عبدالمهدی فرمانده کل نیروهای مسلح است».

کریم به پایگاه خبری «المعلومه» گفت که الحشد الشعبی برای پاسخ به این حملات، هیچ چراغ سبزی از عبدالمهدی دریافت نکرده است تا مستقیما به این حملات، پاسخ نظامی دهد.

وی تصریح کرد که نیروهای الحشد الشعبی قادرند که با همه این تجاوزات مقابله کرده و «شجاعانه به آن پاسخ دهد».

این نماینده الفتح خاطرنشان کرد که «سکوت دولت در قبال حملات مکرر به مواضع الحشد الشعبی، شرم‌آور است و به سود امنیت و حاکمیت کشور نیست».

کریم از دولت عراق خواست که مانند حزب الله لبنان، حملات رژیم صهیونیستی را پاسخ دهد؛ زیرا این رژیم در بمباران مقرهای الحشد در منطقه مرزی «القائم» بین عراق و سوریه دست داشته است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها