رقابت پهلوانان و کشتی‌گیران نیروهای مسلح در گود زورخانه

مسابقات هنرهای فردی رزمی و کشتی پهلوانی نیروهای مسلح در قالب 9 تیم از ارتش، نیروی انتظامی، سپاه و وزارت دفاع به میزبانی نیروی زمینی سپاه 25 آذرماه برگزار می‌‎شود.
کد خبر: ۳۶۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵ - 15December 2014

رقابت پهلوانان و کشتی‌گیران نیروهای مسلح در گود زورخانه

به گزارش گروه امنیتی دفاعی دفاع پرس، مسابقات هنرهای فردی رزمی و کشتی پهلوانی نیروهای مسلح در گود زورخانه مجموعه ورزشی فتح المبین با حضور مسئولین، فرماندهان و مدیران ارتش، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ساعت 9 صبح روز سه شنبه 25 آذرماه آغاز میشود.

9 تیم شرکت کننده در کشتی پهلوانی و هنرهای فردی رزمی به رقابت میپردازند؛ در کشتی پهلوانی 5 وزن 60، 70، 80، 90 و +90 و در هنرهای فردی 7 رشته کباده، سنگ، میل سنگین، چرخ تیز، چرخ چمنی، دو میل بازی و سه و چهار میل بازی برای انتخاب پهلوان نیروهای مسلح تلاش میکنند.

در این مسابقات کارکنان پایور و وظیفه شرکت میکنند تا مسئولین بهتر بتوانند افراد مستعد و نخبه نیروهای مسلح را در عرصه پهلوانی و زورخانهای بشناسند و برای توسعه همگانی و تقویت حرفهای این رشته برنامهریزی کنند.

سرهنگ پاسدار حمید باقری دبیر هیأت پهلوانی و زورخانهای نیروهای مسلح با اعلام این خبر گفت: با توجه به ابلاغ دستورالعمل ترویج ورزش باستانی توسط سرلشکر فیروزآبادی هدف ما از اجرای این دوره از مسابقات، توسعه و ترویج منش پهلوانی و اخلاق جوانمردی و سپس موضوع قهرمانی و اقدامات عمده دیگر در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه در پایان این مسابقات پهلوان نیروهای مسلح مشخص میشود، افزود: زنگ آغاز تشکیل ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی نیروهای مسلح در این مسابقات به صدا درمیآید. پهلوانان و قهرمانان نیز در پایان این مسابقه شاهد انتخاب پهلوان نیروهای مسلح خواهند بود و ان شاالله با حضور فرماندهان و مسئولین بازوبند پهلوانی به این قهرمان اهداء میشود.

دبیر هیأت پهلوانی و زورخانه ای نیروهای مسلح در پایان خاطرنشان کرد: سال آینده دوره آموزشی و تربیت مربی و مرشد در سطح نیروهای مسلح پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار