مسئول مرکز حفظ آثار سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

هیئت اندیشه‌ورز دفاع مقدس در شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می‌شود

سرهنگ «ایمان خردمند» گفت: در راستای کمک به تدوین نقش شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس در هر شهرستان یک هیئت اندیشه‌ورز تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۳۶۱۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳ - 12September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، چهارمین نشست هیئت اندیشه‌ورز دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور پیشکسوتان و نویسندگان حوزه دفاع مقدس استان در سالن کنگره شهدا برگزار شد.

در این نشست که در راستای تدوین نقش شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس برگزار شد، هر کدام از اعضای هیئت اندیشه‌ورز، نظرات و پیشنهادت خود را بیان کردند.

سرهنگ «ایمان خردمند» مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار داشت: از رزمندگان استان در دوران دفاع مقدس انتظار داریم نویسندگان ما را در زمینه تدوین نقش شهرستان‌های استان در دوران دفاع مقدس یاری دهند.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد با اعزام بیش از 33 هزار رزمنده به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل نسبت به جمعیت رتبه نخست اعزام را در کشور دارد، افزود: مردم و عشایر این استان در دفاع از خاک و ناموس این کشور حماسه‌های زیادی را خلق کردند که این حماسه‌ها باید ثبت و ضبط شود.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای کمک به تدوین نقش شهرستان‌های استان در دوران دفاع مقدس، در هر شهرستان یک هیئت اندیشه‌ورز تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها