کشف 970 کیلو تریاک در درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان

ماموران انتظامی استان سیستان و بلوچستان در درگیری مسلحانه بامداد امروز با سوداگران مرگ ،970 کیلو تریاک را کشف کردند.
کد خبر: ۳۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶ - 15December 2014

کشف 970 کیلو تریاک در درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس،سرهنگ ابراهیم قربان زاده اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان مسلح با استفاده از چند دستگاه خودرو تیز رو، قصد جابه جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از شهرستان های جنوب به سمت زاهدان را دارند ،ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بررسی موضوع را به طور گسترده آغاز کردند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از هفته ها اقدامات گسترده تخصصی ،بامداد امروز با اشرافیت اطلاعاتی محل تردد سه دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان را در محور های فرعی شهرستان ایرانشهر شناسایی کردند.

قربان زاده تصریح کرد:ماموران پس از شناسایی دو دستگاه خودرو پژو و یک دستگاه خودرو زانتیا قاچاقچیان ،به آنها دستور ایست داده که رانندگان بدون توجه به دستور پلیس، با تیر اندازی به سمت ماموران از محل متواری شدند.

وی افزود:ماموران با استفاده از موانع فیزیکی ،خودروهای قاچاقچیان را متوقف و پس از درگیری با سوداگران ،تعداد چهار تن از قاچاقچیان را دستگیر و مقادیری سلاح و مهمات را کشف کردند.

سرهنگ قربان زاده خاطر نشان کرد:ماموران در بازرسی دقیق از خودرو های توقیفی 97 بسته حاوی 970 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها