برپایی دسته عزاداری نیرو‌های مسلح قم در سالروز شهادت سیدالساجدین(ع)

نیرو‌های مسلح استان قم طبق سنوات گذشته همزمان با سالروز شهادت امام سجاد (ع) با برپایی دسته عزاداری به اقامه عزای آل الله پرداختند.
کد خبر: ۳۶۱۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲ - 12September 2019

برپایی دسته عزاداری نیرو‌های مسلح قم در سالروز شهادت سیدالساجدین(ع)//// سلام عزاداری ها قبول/ چرا خبر 361502 در صفحه قم نیست؟به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، همزمان با سومین روز شهادت آقا اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش و نیز به مناسبت گرامی‌داشت سالروز شهادت امام زین العابدین (ع)، نیرو‌های مسلح استان قم دسته عزاداری بر پا کردند.

در این مراسم که طبق سنوات گذشته و با حضور فرماندهان سپاه، ارتش، ناجا و دیگر دستگاه‌های نظامی و انتظامی قم و مسئولان نمایندگی ولی فقیه و عقیدتی سیاسی مستقر در رده‌های مربوطه همراه بود، عزاداران و عاشقان ثارالله (ع) پس از قرائت زیارت عاشورا در حرم مطهر حضرت معصومه (س)، مسیر خیابان آیت الله نجفی (ارم) را تا دفتر مقام معظم رهبری در خیابان شهدا به صورت دسته عزاداری طی کردند.

نیرو‌های مسلح استان در طول مسیر با مرثیه سرایی ذاکران اهل بیت (ع) و سینه‌زنی و ذکر مصیبت، به خاندان پاک و مطهر اهل بیت (ع) عرض ارادت کرده و این مصیبت جانسوز را به محضر آقا امام زمان (عج) و بی بی کریمه اهل بیت (س) تسلیت گفتند و سپس در محفل عزاداری در دفتر مقام معظم رهبری حضور یافتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها