انتخاب شعار «الحسین یجمعنا» برای پیاده روی اربعین امسال

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از انتخاب شعار «الحسین یجمعنا» برای پیاده روی اربعین سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۶۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵ - 12September 2019

انتخاب شعار «الحسین یجمعنا» برای پیاده روی اربعین امسالبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام وا لمسلمین «سید عبدالفتاح نواب» نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت امروز در آیین رونمایی از پوستر و لوگوی شعار اربعین سال جاری، اظهار داشت: پرچم یک کشور در عصر حاضر شعار یک کشور است، شعار به عنوان علامت و نشانه است.

وی ادامه داد: از جمله شعار‌های مورد تاکید در اسلام اطاعت از خدا و قرآن است، رسول اکرم (ص) در هر جنگ متناسب با آن، شعاری را انتخاب می‌کرد و شعار‌های انتخاب شده توسط پیامبر (ص) فراگیر بود.

نواب ادامه داد: شعار اربعین سال گذشته حب الحسین یجمعنا بود که امسال این شعار به الحسین یجمعنا تغییر یافت. اخلاص پدیدآورندگان سنت پیاده روی اربعین موجب شد که شاهد این همه شور در اربعین باشیم.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت افزود: اگر واقعیت حرکت امام حسین (ع) برای افراد بیان شود، آن‌ها در این مسیر خواهند آمد، این ظرفیت در عصر جدید با استفاده از رسانه‌ها به وجود آمده است و وظیفه ابلاغ مظلومیت امام حسین (ع) به جهانیان را داریم.

نواب خاطرنشان کرد: زیارت اربعین فرصتی برای بیان مظلومیت امام حسین (ع) برای جهانیان است و امکان بیان این مظلومیت به زبان‌های مختلف وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار