محمدرضا بادامچی مطرح کرد:

رای مثبت به تفکیک وزارت صمت

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: با تفکیک وزارت صمت مخالفم ولی رای مثبت می‌دهم.
کد خبر: ۳۶۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ - 13September 2019

رای مثبت به تفکیک وزارت صمتبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، محمدرضا بادامچی نماینده تهران در خصوص تحرک برخی نمایندگان برای اعلام وصول استیضاح وزیر صمت، گفت: از قرار معلوم تعداد کمی از نمایندگان در حال پیگیری طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت هستند که من به شخصه مخالف استیضاح آقای رحمانی هستم، زیرا کاملاً در جریان مشکلات فراوان دولت هستم و می‌دانم رییس‌جمهور، معاونین رییس‌جمهور و وزرا سخت درگیر چالش‌های پیشرو و حل معضلاتی هستند که بخش‌های مختلف را درگیر خود کرده است. در این بین، وزارت صنعت، معدن و تجارت به‌واسطه گستردگی وظایفی که عهده‌دار است بیشتر با مشکلاتی که به عناوین مختلف بر کشور تحمیل شده دست و پنجه نرم می‌کند.

وی افزود: وزیر صمت مدت کوتاهی است که از مجلس رای اعتماد گرفته و سکان‌دار این وزارتخانه شده و انتظار است که به او و زیرمجموعه‌اش فرصت دهند تا بتوانند برنامه‌های خود را دنبال کنند. از طرفی، نمایندگان مجلس و صاحب‌نظران نباید نسبت به آینده کشور بی‌تفاوت باشند بلکه هر لحظه فکر و ایده‌ای به ذهنشان رسید باید به سمع و نظر مدیران ارشد نظام برسانند تا ان‌شاالله در صورت صلاحدید از این نظرات در برنامه‌های آتی کشور استفاده شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: به‌نظر من، استیضاح در شرایطی باید صورت بگیرد که وزیر زمان لازم را برای طرح و برنامه‌های خود داشته ولی خروجی تلاش‌ها چیز خاصی را نشان نمی‌دهد که در خصوص وزیر صمت باید بگویم حقیقتاً این زمان برای پیشبرد برنامه‌های این وزارتخانه بزرگ کافی نبوده و جا دارد که آقای رحمانی و همکارانش با حمایت نمایندگان کار خود را دنبال کنند.

بادامچی اظهار داشت: هرچند تذکر، سوال و استیضاح وزرا حق همه نمایندگان است ولی استیضاح وزیر صمت مطالبه تعداد کمی از همکاران ما در مجلس است و فضای عمومی مجلس به‌دنبال این استیضاح نیست و من فکر می‌کنم اگر طرح استیضاح اعلام وصول هم شود، رای نخواهد آورد.

وی گفت: یکی از نقاط مثبت وزیر صمت، ارتباط خوب ایشان با نمایندگان مجلس است که امیدوارم این تعامل و همکاری تا روز آخر کاری آقای رحمانی برقرار باشد.

نماینده تهران در پایان خاطرنشان کرد: من شخصاً با تفکیک وزارت صمت موافق نیستم ولی چون دولت مصر به این کار است و معتقد است اگر این تفکیک رخ دهد پیچیدگی کارها کمتر و نظم امور بیشتر می‌شود، من هم حاضرم به‌خاطر اینکه برنامه دولت منسجم‌تر پیش برود به این موضوع رای مثبت دهم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار