امام جمعه موقت یاسوج:

برپا نگه داشتن مجالس امام حسین (ع) توطئه‌ها و برنامه‌های دشمن را خنثی می‌کند

حجت‌الاسلام «سید علی‌صالح موسوی‌اعظم» با اشاره به تلاش دشمن برای از بین بردن مقدسات و اعتقادات شیعی، گفت: با برپا داشتن مجالس امام حسین (ع) و درک قیام آن حضرت می‌توان توطئه‌ها و برنامه‌های دشمنان را خنثی کرد.
کد خبر: ۳۶۱۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ - 13September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید علی‌صالح موسوی‌اعظم» امام جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس هستیم، اظهار داشت: در 31 شهریور سال 59 صدام حسین با حمایت سردمداران شرک و نفاق بر علیه این انقلاب و نظام جنگی را آغاز کرد.

وی افزود: در طول هشت سالی که جنگ تحمیلی ادامه داشت رژیم بعث عراق جنایت‌های بسیاری انجام داد و رزمندگان ما نیز رشادت‌های زیادی از خود نشان دادند و در مقابل رژیم بعثی عراق ایستادند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون نیز آمریکا با تمام توان به جنگ انسان‌های دیندار آمده، گفت: دشمن ایمان و باورهای ملت مسلمان را هدف گرفته و در حال تضعیف عقاید مسلمانان است.

امام جمعه موقت شهر یاسوج با اشاره به تلاش دشمن برای از بین بردن مقدسات و اعتقادات شیعی، عنوان کرد: با برپا داشتن مجالس امام حسین (ع) و درک قیام آن حضرت می‌توان توطئه‌ها و برنامه‌های دشمنان را خنثی کرد.

موسوی‌اعظم در ادامه با بیان اینکه فساد زمینه رشد، توسعه و کار و اشتغال را از بین می‌برد، ابراز کرد: در شرایط حاضر که آیت‌الله رئیسی در صدد ریشه‌کنی فساد است از خداوند متعال برای او طلب خیر و برکت داریم.

وی با بیان اینکه امروز نسبت به امر به معروف و نهی از منکر بی‌تفاوتی به وجود آمده است، گفت: عبادت تنها به نماز خواندن نیست و همه ما باید به نوبه خود امر به معروف و نهی از منکر کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار