امام جمعه برازجان:

نقاط قوت مجالس محرم وجود جوانان مذهبی و انقلابی بود

حجت‌الاسلام حسن مصلح گفت: مدیریت جوانان مذهبی و انقلابی در برگزاری مراسم های محرم، حضور سخنرانان و سینه زنی و زنجیر زنی در همه مساجد و حسینیه ها، سیاه پوشی مجالس و اطعام و نذورات و حضور بانوان و نوجوانان از نقاط قوت مجالس محرم در شهرستان دشتستان بود.
کد خبر: ۳۶۱۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳ - 13September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «حسن مصلح» امام جمعه برازجان در جمع نمازگزاران اظهار داشت: ضرورت مبارزه با ظالم، حمایت از مظلوم، افشای جنایات بنی امیه علیه اهل بیت، بیان جنایات استکبار علیه مسلمان و احیا شعار هیهات منا الذله از مهترین فلسفه عزاداری محرم است.

وی ضمن تقدیر از هیات های مذهبی و پایگاه های مقاومت و خیرین و سازمان تبلیغات و نیروهای انتظامی در برگزاری باشکوه عزاداری های دهه اول محرم به نکات قوت و ضعف مجالس محرم پرداخت و افزود: وجود فضای انقلابی و شهدا در مجالس، مدیریت جوانان مذهبی و انقلابی در برگزاری مراسم های محرم، حضور سخنرانان و سینه زنی و زنجیر زنی در همه مساجد و حسینیه ها، سیاه پوشی مجالس و اطعام و نذورات و حضور بانوان و نوجوانان از نقاط قوت مجالس محرم در شهرستان  دشتستان بود.

مصلح با تاکید  بر احیا مجالس روضه خوانی های خانگی گفت: حضور و مشارکت همه اعضای فامیل و همسایه، صله رحم  و آشنایی از نزدیک با مبلغ دین و پرسش و پاسخ های دینی و فراگیر شدن سفره و مجلس امام حسین(ع) از برکات و آثار روضه های خانگی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار