تشریح محورهای پیشنهادی مقالات همایش جهادگران علم و فناوری در بوشهر

مسئول کمیته نخبگان کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر محورهای پیشنهادی جهت شرکت در همایش جهادگران علم و فناوری سال جاری در استان بوشهر را تشریح کرد.
کد خبر: ۳۶۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ - 14September 2019

محورهای پیشنهادی مقالات همایش جهادگران علم و فناوری در بوشهر

«زهرا کشاورزنیا» مسئول کمیته نخبگان کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر از برگزاری همایش جهادگران علم و فناوری با محوریت کنگره شهدای استان بوشهر در آذر سال جاری خبر داد و اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش رونمایی از توانمندی‌های مخترعان و پژوهشگران، معاونت جهاد علم و فناوری و تجلیل از منتخبین عرصه علم و فناوری نخبگان علمی و پژوهشی اقشار بسیج است.

وی با تأکید بر اینکه مقالات ارسالی جهت شرکت در این همایش باید طبق چهارچوب فصلنامه مطالعات راهبردی بسیج نگارش شود گفت: آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات 9 آبان و آخرین مهلت اصل مقالات 20 آبان است.

کشاورزنیا بررسی موانع و راهکارهای تقویت باورهای دینی فرهنگیان، دانش آموزان و نسل سوم و چهارم انقلاب و آشناسازی آنها با فرهنگ ایثار و شهادت، موانع و راهکارهای تقویت باورهای دینی دانشجویان و اساتید در جهت فرهنگ ایثار و شهادت، راهکارهای تقویت باورهای دینی و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج فرهنگ کار در بین مدیران استان را از محورهای پیشنهادی مقالات همایش جهادگران علم و فناوری عنوان کرد.

مسئول کمیته نخبگان کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر، بررسی راه‌های تقویت باورهای دینی بانوان جامعه در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت، الگوسازی شهدای استان بر مبنای شاخص‌های دینی و انقلابی گری و بررسی راهکارهای بسترسازی و ترغیب جامعه هنری و ارتقای کیفیت فعالیت‌های هنری استان در جهت تقویت باورهای دینی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از جمله محوریت های پیشنهادی مقالات همایش خواند.

وی در ادامه بررسی موانع و راهکارهای تقویت باورهای دینی عموم استان و گفتمان سازی فرهنگ ایثار و شهادت، بررسی عوامل موثر بر فرهنگ‌سازی جهاد اکبر در عرصه جنگ نرم، بررسی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و ارائه راهکار تقویت روحیه ایثار و شهادت در استان بوشهر و  بررسی دیدگاه‌های شهدای اندیشه ورز استان بوشهر در چهارچوب اهداف انقلاب اسلامی را از دیگر محورهای پیشنهادی جهت شرکت در همایش جهادگران علم و فناوری سال جاری در استان بوشهر بیان کرد.

کشاورزنیا با بیان اینکه اولویت بندی آرمان‌های شهدای استان بوشهر (با تاکید بر شهدای اندیشه ورز) و راهکارهای اصلاح سبک زندگی ایرانی و اسلامی در استان بوشهر با تاکید بر سیره شهدا است افزود: بررسی ویژگی‌های شخصیتی و الگوی رفتاری شهدای اندیشه‌ورز استان، آسیب شناسی مسائل اجتماعی و اقتصادی بر مبنای دیدگاه خانواده معظم شهدا و راهکارهای تبدیل این آسیب‌ها به فرصت ها و تحلیل وصیتنامه های شهدای استان بوشهر از دیگر محوریت‌های شرکت در این همایش است.

مسئول کمیته نخبگان کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر گفت: علاقمندان جهت شرکت و ارسال مقالات می توانند به آدرس www.Bsrq.ir مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09173700426 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها