سرهنگ فروتن‌نژاد خبر داد؛

برگزاری کارگاه تاریخ شفاهی برای کارشناسان یگان‌های تابعه ارتش

مسوول پژوهش و آموزش سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس گفت: کارگاه تاریخ شفاهی به صورت مجازی برای جمعی از کارشناسان یگان‌های تابعه ارتش از یکم مهر به مدت ۱۰ هفته برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۱۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ - 14September 2019

برگزاری کارگاه تاریخ شفاهی برای کارشناسان یگان‌های تابعه ارتشسرهنگ «حسین فروتن‌نژاد» مسوول پژوهش و آموزش سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد  دفاع‌پرس، از برگزاری دو کارگاه تاریخ شفاهی خبر داد و اظهار داشت: در راستای برنامه‌های ابلاغی از سوی معاونت طرح و برنامه بنیاد به سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس، این سازمان با لحاظ کردن اصل صرفه‌جویی و تفاهم‌نامه امضایی با سازمان اسناد و کتابخانه ملی به صورت همزمان دو دوره کارگاه تاریخ شفاهی مجازی (غیرحضوری) برگزار خواهد کرد.

وی افزود: این کارگاه‌ها برای ۱۲۱ نفر از کارشناسان یگان‌های تابعه ارتش (نزاجا، نهاجا، نداجا و پدافند) از مورخ یکم مهر ۱۳۹۸ همزمان با شروع هفته دفاع مقدس به مدت ۱۰ هفته برگزار می‌شود.

فروتن‌نژاد خاطرنشان کرد: نفرات شرکت‌کننده در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری هستند که پس از طی دوره آموزشی، موفق به اخذ گواهینامه رسمی از سازمان اسناد و کتابخانه ملی می‌شوند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار