در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

برگزاری ۵۰ نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در قالب طرح «راهبرد مقاومت»

مدیر مسئول موسسه فرهنگی هنری «قدر ولایت» با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های کتاب دفاع مقدس گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۵۰ نمایشگاه کتاب در قالب طرح «راهبرد مقاومت» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ - 14September 2019

احمد عطایی مدیر مسئول موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، از برگزاری نمایشگاه‌های کتاب «راهبرد مقاومت» به مناسبت هفته دفاع مقدس در سراسر کشور خبر داد و اظهار داشت: با همکاری ناشران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۵۰ نمایشگاه کتاب دفاع مقدس از آثار تازه منتشر شده این حوزه در قالب طرح «راهبرد مقاومت» با تخفیف ۴۰ درصدی برگزار می‌شود.

وی با دعوت از داوطلبان برگزاری نمایشگاه‌های کتاب «راهبرد مقاومت» گفت: مهلت ثبت نام و قرارداد جهت برگزاری این نمایشگاه‌ها در مناطق مختلف کشور تا ۲۴ شهریور است؛ لذا از عموم داوطلبان برگزاری این نمایشگاه‌ها در تشکل‌ها و مراکز فرهنگی، سازمان‌ها و ادارات، مساجد و هیئت‌ها، پایگاه‌های مقاومت و... دعوت می‌شود برای مشارکت در این طرح که از ۳۱ شهریور لغایت ۱۱ مهر ماه سال‌جاری برگزار خواهند شد، اقدام کنند.

مدیر مسئول مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت عنوان کرد: انتشارات شهید کاظمی، سوره مهر، روایت فتح، پیام آزادگان، ۲۷ بعثت، سوره سبز، فصل پنجم، یازهرا(س)، ابراهیم هادی، مرکز تحقیقات و اسناد دفاع مقدس، صریر، نارگل، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، فاتحان، هزاره ققنوس، فرهنگ گستر و قدر ولایت از ناشران حاضر در طرح «راهبرد مقاومت» خواهند بود.

عطایی از اختصاص غرفه ویژه آثار تقریظ شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد و ادامه داد: کتاب‌هایی که توسط حضرت آقا در موضوع دفاع مقدس و مدافعان حرم به تقریظ رسیده است نیز در غرفه جداگانه‌ای در این نمایشگاه‌ها به مخاطبین و علاقمندان عرضه می‌شود.

وی در خصوص نحوه همکاری موسسه قدر ولایت با موسسات متقاضی برگزاری این نمایشگاه‌ها گفت: سال‌های گذشته ما تسهیلات خیلی خوبی برای برگزاری این نمایشگاه‌ها داشتیم، اما متاسفانه امسال با محدودیت‌هایی روبرو هستیم؛ لذا کتاب‌های نمایشگاه امسال با تخفیف ۵۰ درصدی برای برگزارکنندگان ارسال می‌شود و آن‌ها نیز این آثار را با تخفیف ۴۰ درصدی به مخاطبین عرضه می‌کنند. هزینه ایاب و ذهاب کتاب‌ها نیز برعهده موسسه قدر ولایت است، اما در بحث ایجاد غرفه مسئولیتی نداریم.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها