جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

بسیج از قوه قضائیه در مسیر مبارزه با فساد حمایت می‌کند

سردار «محمدحسین سپهر» با تأکید بر اینکه این سازمان از قوه قضائیه در راه مبارزه با فساد حمایت خواهد کرد، گفت: از سویی دیگر برخی از نمایندگان مجلس و چهره‌های سیاسی در وقایع اخیر نقش تبلیغی منفی داشتند که به اشتباه خودشان پی بردند.
کد خبر: ۳۶۱۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱ - 14September 2019

بسیج از قوه قضائیه در مسیر مبارزه با فساد حمایت می‌کند/ نقش منفی برخی از چهره‌های سیاسی در وقایع اخیربه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار «محمدحسین سپهر» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو «آنا»، درباره گام سوم ایران در کاهش تعهدات برجام، اظهار داشت: گام سوم ایران نشان‌دهنده عزم و اراده ایران اسلامی بر ادامه راه استقلال و اجرای تعهدات بین‌المللی است.

وی با بیان اینکه گام سوم در راستای همراهی کشورهای غربی برای تعهدات بین‌المللی است،  ادامه داد: ما می‌خواهیم روحیه عزت، اقتدار و استقلال خود را حفظ کنیم و به دنیا بگوییم که تسلیم زورگویی‌های قدرت‌های استکباری نبوده و به پشتیبانی رهبر معظم انقلاب و ملت، دانشمندان کشورمان راه تولید علم و اقتدار ما را طی می‌کنند.

سپهر افزود: دولت  بیش از مسائلی که در گام سوم عنوان کرده باید اقتدار و اقدامات بیشتری را در چارچوب قوانین بین المللی بردارد تا دشمن زودتر تسلیم شده و به تعهدات خود عمل کند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین درباره برخی فضاسازی‌های در فضای‌مجازی، تصریح کرد: این جریان اخیر متأسفانه به علت عدم توجه برخی از کسانی که امروز باید از نظام و ارزش‌های آن باید طرفداری کرده و واقعیات را به مردم بگویند متأسفانه با غفلتی که صورت گرفته برخی از شخصیت‌های پارلمانی و سیاسی ما در تبلیغ دروغ پروری و دروغ سازی دستگاه‌های تبلیغی دشمن نقش داشتند که متوجه اشتباهات خود شدند.

سردار سپهر با بیان اینکه  ما نباید ساده انگاری کنیم، یادآور شد: دشمن دائما در حال عملیات روانی و تبلیغات تهاجمی علیه ارزش های ما بوده و باید با هوشمندی و آگاهی و دقت جریانات سیاسی و شخصیت ها خنثی شود. 

وی درباره عملکرد اخیر قوه قضائیه در برخورد با باندهای قدرت و ثروت خاطرنشان کرد: ریاست محترم قوه قضائیه با عزم و اراده انقلابی و جهادی پا به عرصه مقابله با باندهای قدرت و ثروت و فساد گذاشته و بدنه قضات و دستگاه قضا و سایر دستگاه مرتبط با این باندها که امروز انقلاب را دچار مشکل کردند همه دستگاه ها باید کمک کنند.

سپهر نشان کرد: یقین داریم که ریاست محترم قوه قضائیه با اراده و تدابیری که دارند و حمایت‌هایی که از سوی مقام معظم رهبری و مردم می‌شوند حتماً یکی از بزرگترین اقدامات امید آفرین انقلاب را انجام می‌دهد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: سازمان بسیج مستضعفین اعلام آمادگی کرده که در پشتیبانی از ریاست محترم قوه قضائیه حاضریم نیروهای مورد نیاز جریان مبارزه با فساد را در اختیار این قوه بگذاریم و از همه ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم؛ امروز ضرورت دارد همه شخصیت‌های بزرگ انقلاب و جریانات سیاسی از این تلاش قوه قضائیه حمایت و پشتیبانی کنند و صحنه را برای مبارزه با فساد و پلیدی ها آماده کنند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها